Gå til innhold

Spill på en 400Mhz'er?


Anbefalte innlegg

@apollox

 

men det finnes jo unntak, bl.a. Diablo II :)

 

jeg sa bare blant annet, altså er det flere, bl.a. de du nevner ++ :yes:

 

Du sa " Det er som de sier, oppfølgere er aldri bedre" også sier du plutselig at det er mange oppfølgere som er bedre ??? hva er dobbelmoral?

 

Jeg synes generelt oppfølgere i spill er bedre, mens det motsatte gjelder for filmer...

 

Right back @ you :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sa " Det er som de sier, oppfølgere er aldri bedre" også sier du plutselig at det er mange oppfølgere som er bedre ??? hva er dobbelmoral?

 

Jeg synes generelt oppfølgere i spill er bedre, mens det motsatte gjelder for filmer...

 

Right back @ you  :woot:

 

 

Mange sier at ingen oppfølgere er bedre, både angående filmer og spill, men det er alltids unntak...

Spill der oppfølgerne er verre, er bl.a. Aliens vs Predator, Fifa-spillene (blir bare verre og verre), Theme Park (for å grave litt i arkivet), Command & Conquer (ABSOLUTT!) +mange fler...

 

Men sånn generelt sett, er det 50-50 blant spillene, ang. om oppfølgerne er bedre, og omvendt... halvparten har bedre oppfølgere, halvparten burde aldri tenkt på å lage oppfølgere.

 

Apropos oppfølgere, tror aldri Blizzard heller klarer å lage en oppfølger av StarCraft, som er bedre enn orginalen (de har vel tenkt å lage det(?))

Lenke til kommentar
Fifa: Road To World Cup '98 var det beste, etter min mening, der man kunne spille på innebane etc. :D

 

Blizzard har jo alltids bare kommet med toppspill hittil da, så man kan vel ikke se bort ifra at de klarer å få suksess med StarCraft II heller :woot:

 

HEI DUST! Du kan jo spille på innebane i FIFA 97 også!!!! FIFA blir bedre og bedre, selvom ongen kan slå 99!! :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar
Spill der oppfølgerne er verre, er bl.a. Aliens vs Predator

Både og. AvP1 manglet den store, gode historien, men hadde konseptet perfekt. AvP2 hadde en bedre historie, men gravde seg ned i patetisk skripting. Enig med deg i det store og det hele.

Fifa-spillene (blir bare verre og verre)

Tja, FIFA99 og FIFA2000 opprettholdt kvaliteteten etter mitt syn, mens 2001 og 2002 var en bølgedal. Har spilt 2003 en del, og det holder mål. Og spillerne ser ikke så veldig ut som playmo-menn lenger heller.

 

Vil dessuten si at Jedi Outcast kunne vært mye, mye bedre enn det ble. Jedi Knight hadde ambisjoner, noe oppfølgeren delvis manglet. Er ikke spesielt glad i Ravens spillfilosofi. Du skal nok se de klarer å ødelegge Quake IV også ;).

 

Og forresten: tidenes nedtur: Escape from Monkey Island. DET var dårlig i forhold til opphavet, det.

 

Edit: EFMI.

Lenke til kommentar
HEI DUST! Du kan jo spille på innebane i FIFA 97 også!!!!

 

Disse barnslige kommentarene hører ikke hjemme noen steder (iallefall ikke her) Hørt om nettikette?

 

tidenes nedtur: Escape from Monkey Island. DET var dårlig i forhold til opphavet, det

 

Helt enig, Return to monkey island derimot var glimrende (eller hva det nå het... nr3 i rekken iallefall)

 

-apollox :woot:

Lenke til kommentar
Fifa: Road To World Cup '98 var det beste, etter min mening, der man kunne spille på innebane etc. :D

 

Blizzard har jo alltids bare kommet med toppspill hittil da, så man kan vel ikke se bort ifra at de klarer å få suksess med StarCraft II heller :woot:

 

HEI DUST! Du kan jo spille på innebane i FIFA 97 også!!!!

Og...?

 

Jeg begynner å bli irritert på deg (WarLord)_ZeZar! :grumpy: Helt siden du kom inn på forumet har du ikke gjort noe annet enn å plage oss med Praetorians, ubehagelige skriftvalg, dårlig quoting og barnslige kommentarer. Skal du fortsette som bruker av Gamer.no-forumet får du SKJERPE DEG!

Lenke til kommentar

hmm, er faktisk ganske enig med tåa der...

 

Jeg prøver nok en gang. Greide det før. Men denne påstanden om at jeg er et miserabelt menneske, det er det dummeste jeg har hørt. Jeg må bare le av dine ubegrunnede og halv svevende påstander mot mitt personlige jeg! Starcraft liker jeg ikke OG HAR DU NOE IMOT DET, SÅ SI IFRA NÅ. DA KAN VI DISKUTERE.

 

ta dette for eksempel... for det første, jeg har aldri brukt utrykket "miserabelt menneske", det var dine ord ikke mine... har du dårlig selvbilde så ikke la det gå ut over meg på denne måten...

 

for det andre så driver du stadig og henger deg opp i StarCraft, noe som er indirekte korrekt men som blir helt feil ettersom spørsmålet jeg stilte deg - og som jeg klager over å ikke ha fått svar på - var

 

grafikken (i RA - edit) er mye dårligere enn i StarCraft, og hva prøvde du egentli på med den kommentaren? (kommentaren var noe sånt som
"men grafikken er jo på stadiet med tja Startrcraft!"
- edit) Å rakke ned på grafikken i StarCraft?

 

dette har jeg ennå ikke fått svar på, men jeg har til gjengjeld fått vite flere ganger at du ikke er spesielt begeistret for StarCraft...

 

---

 

til alle andre som måtte lese dette, særlig moderatorer;

ja, jeg er fullstendig klar over at jeg kunne skrevet dette i en PM til denne zezar, men jeg lar det i steden ligge her som skrekk og advarsel til alle andre som måtte finne på å bruke liknende metoder i framtidig forumdeltakelse... det kan vel også bidra som en advarsel om hvor bitchy jeg kan bli hvis jeg blir irritert for mye, men det kommer i annen rekke...

 

mvh JayHeM

Lenke til kommentar

Hei du gubben. Nei der ahr du iallefall rett, jeg er ikke begeistret for Starcraft! Hva var det du spurte meg om?? Jeg skjønte ingenting av det du skrev.... Og til deg TÅA, finn noe litt mere oppfinnsomt en.. Tåa?? Plis. Vel hvor barnslig jeg er burde vi vel egentlig ikke diskutere, jeg har faktisk sluttet å snakke om Praetorians, bortsett fra når folk kommer med rts diskusjoner, og da må jeg få lov til å si min mening, om du ønsker det, eller ei :grumpy::grumpy:

Så vis du lurer på noe mer, TA KONTAKT!

Lenke til kommentar

Og...?

 

Jeg begynner å bli irritert på deg (WarLord)_ZeZar! :grumpy: Helt siden du kom inn på forumet har du ikke gjort noe annet enn å plage oss med Praetorians, ubehagelige skriftvalg, dårlig quoting og barnslige kommentarer. Skal du fortsette som bruker av Gamer.no-forumet får du SKJERPE DEG!

 

glemte en ting.... Jeg er ike god på quoting, MED HVA HAR DET MED SAKEN Å GJØRE???? Og ja, jeg innrømmer det, jeg brukte et unødvendig skriftvalg EN gang!! så til Praetorians som jeg egentlig har sluttet med men... Praetorians er her!!!! og til slutt, jeg er bare 14 :grumpy::shrug::woot:

Lenke til kommentar

NÅ er det seriøst nok! :evil:

Og til deg TÅA, finn noe litt mere oppfinnsomt en.. Tåa?? Plis.

Er det et frustrert forsøk på hevn jeg er vitne til? Å klage på brukernavnet mitt er direkte uhørt! Og det er faktisk en mening med det. Jeg har nemlig i årevis blitt plaget av neglrotbetennelser som ikke vil gi seg. Så kom ikke her!

Jeg er ike god på quoting, MED HVA HAR DET MED SAKEN Å GJØRE????

Det har veldig mye med saken å gjøre, for det er ikke vanskelig. Unøvendig quoting er dessuten et punkt i retningslinjene.

jeg innrømmer det, jeg brukte et unødvendig skriftvalg EN gang!!

Nei, du gjør det hele tiden, i form av overdreven bruk av store bokstaver og tegn.

jeg er bare 14

Skjønner det, siden du tror det er et argument. Du kan ikke være så barnslig du vil av den grunn!

 

Det er forresten også irriterende når du poster to innlegg med noen minutters mellomrom. Tar du ikke dette til etterretning er det ikke lenge til du blir utestengt. Nei, jeg spøker ikke!

Lenke til kommentar

bare så det er sagt, praetorans var noe av det elendigste rts-spillet jeg har vært borti. "der var en haug med slemme mennesker, så løper vi bort til dem og slakter dem i små fillebiter, om og om og om igjen".. så slapp av med gnålingen om at det er så utrolig bra.

 

hva som kan spilles på en p2-400.. masse, masse bra.

 

sjekk ut www.the-underdogs.org .. mesteparten der bør funke som en kule. av de bedre, kan jeg nevne system shock I/II, thief I, civil/colonization, dungeon keeper I/II, ufo : enemy unknown / x-com : terror from the deep, might & magic 6 og 7, diablo I/II, freespace I/II, etc, etc..

Lenke til kommentar
bare så det er sagt, praetorans var noe av det elendigste rts-spillet jeg har vært borti. "der var en haug med slemme mennesker, så løper vi bort til dem og slakter dem i små fillebiter, om og om og om igjen".. så slapp av med gnålingen om at det er så utrolig bra.

 

hva som kan spilles på en p2-400.. masse, masse bra.

 

sjekk ut www.the-underdogs.org .. mesteparten der bør funke som en kule. av de bedre, kan jeg nevne system shock I/II, thief I, civil/colonization, dungeon keeper I/II, ufo : enemy unknown / x-com : terror from the deep, might & magic 6 og 7, diablo I/II, freespace I/II, etc, etc..

 

Hei. Jeg har faktisk egentlig ikke tid i dag, til å poste mener jeg. Praetorians kom jo i postkassa mi. Litt skuffet, må innrømme det, men bra er det da. VEL Jeg har så vidt jeg vet ikke sagt så mye om at det er bra, bare at det kommer. Vedl hvilket rts spill inneholder noe annet en slakt?? Hva er gøy med et rts hvis man ikke kan SLAKTE?? Prøv Tutorial 3 på Praetorians, du skal inta et fort. Det er utrolig gøy, jeg mener det.

Skulle bare ønske det inneholdt en Map editor slik at jeg kan gjenskape Hornborg!

Vel til deg Tåa, det var ikke noe forsøk på hevn, bare at navnet var UTROLIG orginalt. :woot: Tja å var det mere du sa ja jeg skal LOVE å prøve å slutte med to poster etter hverandre, man det er ikke så lett når man ikke kan quote. Ikke stor skrift, vel jeg føler egenrlig kjære tå, at du begynner på Kverulerings greier her, men nok en gang, jeg skal prøve å ikke ha store bokstaver. Hjelper det med dette??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...