langkaas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vet ikke jeg Spill det også håp på at det gir seg Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har også kjøpt GTA4 nå til min norske ps3 60 gb, men har ikke kommet så langt enda - ca. 5%. Hittil har jeg ikke oppdaget noen problemer med spillet (bortsett fra små bugs) lurer på om update 2.36 til ps3 fikset problemet for de av dere som hadde det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Fikset ikke problemet mitt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fikset ikke problemet mitt Får håpe rockstar kommer med en update da som fikser problemet, er det 60 eller 40 gb du har? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 hmm, det at en sier her, at GTA IV ødelegger, altså ØDELEGGER ps3.. Det er vel litt å ta i? Det ødelegger vel ikke akkurat PS3èn?? Selv har jeg spilt det ganske mye, og runna hovedhistorien, og gjort endel små oppdrag og har ennå ikke hatt noen problemer med noe som helst.. Har PS3 40GB Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jo, det var det Ebgames sa. Eller kan ødelegge da hvis man er uheldige. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 okay, hvordan ødelegge da? Hva i PS3èn blir ødelagt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Ikke spør meg. Jeg hakke peil Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 okay, hehe.. Er gla det funker bra hos meg ihvertfall hehe... Du har ikke fått noe greie på det? Ikke prøvd å kjøpt ny harddisk heller vel? Mulig det hadde hjulpet, Kanskje GTA tar kverken på noen harddisker, ikke vet jeg men.. hehe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Skal ikke kjøpe en ny hardisk, da må jeg få det gratis fra Rockstar/EBgames/sony i allefall. Men nei, har ikke fått noe greie på det utenom at fryseproblemet er et kjent problem. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) hmm, det er jo sant.. Det skal jo virker når man kjøper en Spill maskin og et spill som er til spillmaskinen så.. Ja har hørt det er et kjent problem, rart ikke rockstar eller sony har funnet ut grunnen til at det fryser ihvertfall.. Har sjekket litt, og kan ikke finne at noen har en teori om hvorfor det fryser engang. hehe Forresten, etter det jeg kan se på diverse forum og sånn, så har jeg ikke sett noen som har 40GB som har problemer, er det problemer på omtrent alle andre men ikke PS3 40GB?? Endret 22. juni 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 GTA4 kan da ikke ødelegge en ps3, det er jo bare dumt. Software kan da ikke gjøre fysisk ødeleggese, bare software ødeleggese, og slikt kan jo fikses. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Feil, det kverker noe i PS3 sa dem. Nordisk Film sa at det eneste alternativet var å sende den inn da de måtte bytte en del. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Feil, det kverker noe i PS3 sa dem. Nordisk Film sa at det eneste alternativet var å sende den inn da de måtte bytte en del. WTF!!! Tok vist feil der da, dekker garantien en slik ødeleggelse? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Rockstar vil ikke innrømme feilen, så Sony får all klagen. Sånn garanti dekker det ja. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Rockstar vil ikke innrømme feilen, så Sony får all klagen. Sånn garanti dekker det ja. Da så, da kan jeg fortsette og spille Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Fryser maskinen bare på GTA IV da eller opplever du det på andre spill også.. Når man får den igjen fra evt service da, kan den samme tingen bli ødelagt igjen da el?? Og en annen ting, blir PS3èn ødelagt av at GTA ligger på harddisken, eller blir den ødelagt når man spiller? Noen som vet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Opplevde det på FIfa før, men det ga seg. Det andre må du ikke spørre meg om da jeg ikke vet en dritt om det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg venter, nå har jeg fått svar at Rockstar forbereder seg på en ny update patch "Hej, Vad jag har fått höra så arbetar RockStar fortfarande på en uppdatering då det fortfarande är några som har problem med GTA4. Skulle din PlayStation 3 låsa sig med andra spel så är det något fel på din maskin och då ska du lämna in den på service. Med vänliga hälsningar Christian Playstation hotline " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå