Raste Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei. Kjøpte GTA IV istad, så begynte jeg å spille det for noen timer tilbake. Men etter noen timer så hang den seg opp, så jeg måtte skru av og på. Så jeg gjorde det, men etter 5 min spilling så hang den seg opp igjen. Er det et kjent problem med dette spillet eller er det mulig å få fikset dette? Takk på forhånd Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Har da merket at den henger seg opp når viften går på det værste. Er det mulig at det er en del støv i vifta, siden den tven jeg har tiltrekker seg enoormt med støv. Er det noen muligheter for å rense det? Trykkluft på boks eller hva det heter ? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Har du ps3en i en tvbenk? I tilfelle bør du kanskje revudere dette.. I manualen til ps3en står det vel at en kan bruke støvsuger på luftinntakene tror jeg. Utover dette ligger det noen tråder om hvordan en kan blåse ut støv fra ps3en, dette er ganske enkelt om du har 40gb ps3, men tror ikke det er anbefalt av sony her har du link til tråden: støvfjerning i ps3 40gb Endret 18. juni 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kjent problem med GTA IV http://www.gamespot.com/news/6190279.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det er 60GB, men ellers takk Hille, vet du om det kommer en update som fikser problemet eller er det bare å gjøre det som står på den siden du linket meg ? Burde jeg prøve å rengjøre den også? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kom en firmware update i dag da, se om det blir bedre med den. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Ja, så at det var en firmware som ikke var installert. Skal teste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Updaten hjalp lite, faen heller at dem ikke kan lage feilfri dritt. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 har du prøvd å ikke ha i nettverkskabelen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg bruker trådløst! Jeg ringte platekompaniet istad, og jeg var visst ikke den første som ringte ifølge dem. Jeg skal da få nytt G T A IV spill når jeg skal dit etterpå. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Deaktiver trådløsen da vettu.. evt logg deg av PSN network før du starter spillet.. har du testet dette? Mulig dette problemet er løst nå altså.. husker bare PSN network skapte syke problemer for meg i starten. Skal jo godt gjøres at det er blu-ray platen det er noe gale med. Endret 18. juni 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det var det første jeg prøvde, og det funket ikke. Men jeg får nytt spill senere idag og håper det løser seg. Noen som vet hvordan man renser viftene i PS3. Kan Kompressor eller trykkluft på boks fungere? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Når det gjelder 60gb versjonen som jeg også har kan du holde den opp ned.. da starter viftene for fullt og blåser ut alt som måtte være inni der... Selvsagt ikke anbefalt av sony.. Ser for meg at trykkluft blåser mest rundt om kring inni ps3en.. Sony anbefaler vel støvsuger, sikkert greit å unngå full styrke Dersom det ordner seg når du får nytt spill hadde det vært fint om du postet det til senere bruk på forumet, lykke til Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Skru av Information Bar eller hva den heter, så logger du ut av PlayStation Network. Prøv nå Endret 18. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Har jo prøvd det, gjorde alt det tullet der. Men var innom Platekompaniet nå å fikk en nytt spill. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Veldig mange hadde det problemet du hadde, og da hjalp det å logge ut fra PSN. Lykke til med den nye versjonen! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jo, takk. Noen som vet om det hjelper å renske vifta med kompressor eller trykkluft? Hvor får man tak i det evnt ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Funker det å blåse med sånn kompressor som er på en bensinstasjon? Tror jeg ikke gidder å kjøpe kompressor som jeg bruker 1 gang Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Haha, beste! Ta med PS3en ned på den lokale Esso-stasjonen for å blåse støv ut av den Neida, støvsuger på lavest effektnivå gjør susen i følge dette forumet. Endret 18. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Støvsuger funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå