Gå til innhold

PUA - motetråden - Dress for success!


Anbefalte innlegg

PUA tråden tok seg opp med motetips/stiltips og snakk. Alastor ba pent om at folk holdt seg on-topic - derfor oppretter jeg denne PUA motetips/stil tråd;

 

- Hva ser bra ut?

- Hva slags basisplagg er å anbefale?

- Hvilke stilarter er kult/liker damer best?

 

Selv foretrekker jeg å handle i andre land enn Norge. Arbeide kan jeg gjøre i Norge, men shoppe klær og ha det fett på shoppingtur foregår så og si KUN i utlandet. Mye bedre utvalg, mer fornuftige priser og i flere tilfeller en helt annen betjening!

 

Trives blant annet med tøyshopping i Sverige og Tyskland blant annet... Ofte kommer plagg der lenge før de treffer markedet hjemme i dette lille landet.

 

Kan fortelle om min stil etterhvert... :-)

 

Kjør på og diskuter...

 

Forbeholdt til senere posting...

 

Forbeholdt senere posting her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig kjører jeg en haug forskjellige stiler...

 

Du kan se meg i alt fra 4000 kroners armanibukser til joggebukser og hettegenser på byen. Jeg kler meg for meg selv i grunn, og klær er ikke en relevant faktor for om man får suksess på byen eller ei.

En av de viktigste egenskapene klær har er å assistere deg å slippe inn på high-class venues. Jeg kler meg stort sett etter hviken venue jeg drar på.

 

Men aldri på bekostning av komfort.

 

Her får dere også de første glimtene av hvordan jeg ser ut :)

post-126130-1214085571_thumb.jpg

post-126130-1214085579_thumb.jpg

Endret av Unique_
Lenke til kommentar

Som jenter liker jeg helst rene stiler på gutter. Enten om det er t-skjorte og jeans, eller skjorte og dressbukse. Men ikke drar den for langt med masse stash og mønster på buksa fks. Blir rett og slett for harry for meg, og det er en skikkelig turn off uansett hvor hot typen måtte være. Blir bare stående å irritere meg over de harry detaljene, eller noe i den duren...

 

Unique_: Liker stilen ;)

Lenke til kommentar

Unique_

Det var ikke slik jeg så for meg at du så ut. Med tanke på at du sa du kjørte "bad-boy" stilen. Ellers er det alltid flott med vest, bare husk på å holde kraven stiv, det er en stund siden Goodfellas ble spilt inn.

 

Går ut ifra at du er/var PUA, med tanke på avataren.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Unique_

Det var ikke slik jeg så for meg at du så ut. Med tanke på at du sa du kjørte "bad-boy" stilen. Ellers er det alltid flott med vest, bare husk på å holde kraven stiv, det er en stund siden Goodfellas ble spilt inn.

 

Går ut ifra at du er/var PUA, med tanke på avataren.

 

Det der var to av mange stiler.

 

Badboy er den jeg kjører oftest. Vest/skjorte/slips er noe jeg også går i. Som sagt. Avhengig av venues.

Slipper ikke inn med singelet, bandana rundt halsen og fillerista bukse på cosmo liksom...

Lenke til kommentar
Etter å ha lest Elise, Deangelo og de som verre er, ler jeg fortsatt like godt hver gang jeg ser en stakkar som åpenbart feiltolket the game på det groveste.

 

Mange som misforstår noe inntil de grader i communityet (og tro meg, jeg har sett folk i Oslo med de insane tolkninger av peacocking...)

 

Spørsmålet er jo: Er det virkelig noen måte å tolke the game på? Det er bare en roman.

Elise er bra. Deangelo er jo crap. Men Elise tar ikke opp det med mote. Det er det forsåvidt kun tilhengerne av M3 modellen som gjør.

Endret av Unique_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...