gotdotnet Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei Dette kortet er et bundkort. Det står i beskrivelsen at det er et bundkort. Dette kortet er vesentlig billigere enn de andre P5K hovedkortene. Hva menes med bundkort? (et synonym for dårlig kort ) Og er det trygt å velge slike billige kort? Har en gammel maskin her (pentium 450MHz) som jeg fikk lyst til å sette inn et billig HK og en billig CPU i. Bruker maskina til å lære med administrasjon av Windows Server 2003, altså ikke noe spilling på denne maskina. Er førnøyd med bare 450MHz, men noen programmer lar seg ikke installere pga for svak maskin... Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Bundkort er dansk for hovedkort/motherboard, er ikke værre enn det. Sikkert bare Amentio som har vært litt slapp i oversettelsen. http://da.wikipedia.org/wiki/Bundkort Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Bundkort = Dansk(?) for hovedkort, tror jeg EDIT: Ole-P var visst raskere enn meg Endret 17. juni 2008 av Arekey Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 sikkert trygt å velge, det er endel kiipere enn de dyrere P5k kortene da, men hvis det bare er en liten testmaskin uansett, kjør på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå