Nemesis90 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei Idag når jeg våkna og skulle sette meg på pcen så jeg at det ikke lyste i det "control panelet på Z-5500, syns det var merkelig, og jeg gikk over og sjekket kontakter osv.. men alt satt som det skulle... Jeg lurer på om sikringen har gått eller hva som er galt, dvs hvor kan jeg få en sikrig til dette annlegget, og hvor monterer jeg den? er det mye jobb? har nå prøvd og skru av selve kontrol panelet, noe jeg angrer på.. får det ikke på plass igjen ,og er redd for og knekke noe ^^ Takker for om noen kan Linke meg Sikringer, eller komme med hjelp. Endret 17. juni 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) tror nesten at det kontrol panelet ikke tåler og bli festet på igjen, har noen anelse om jeg kan levere det tilbake til ps og spørre om og få nytt, eller om logitech selger selve det kontrolpanelet løst? Endret 18. juni 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som kan hjelpe meg? Er veldig usikker på om jeg skal sende inn annlegget sånn som det er for og få PS.no til og se på det, Men jeg tror ikke jeg vil tjene på det fordi jeg var dum nokk til og skru opp Control panelet:( Lenke til kommentar
amish Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Sikkringen er fosho gått.. Hvordan bytte sikring(Creative.com) Bare se etter en sikring som er 2A Slowblow.. (Slowblow er merket med en runding med en S i.) Sikkringen er i suben.. Du ser rett udner av/på knappen på suben er det en liten knott.. Der ligger sikkringen.. Bare ta den med på en elektro butikk og spør etter en ny. Koster ca15kr. Endret 20. juni 2008 av amish Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva forventa du å finne under panseret til panelet? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 sikringen.. men skjønte jo fort at den var på subben, så nå får jeg ikke brukt annlegget pga jeg ikke får skrudd på dekselet... Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sikringen skal ikke gå på Z-5500. Hvis den gjør det, så sier Logitech at du IKKE skal bytte den selv. Dette grunnet at noen av de første utgavene av z-5500 hadde en fabrikasjonsfeil som forårsaket dette. Ta kontakt med Logitech, mulig de bytter hele settet ditt Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 jaok, men mitt sett er ikke gammelt. 2-3 måneder maks.. men jeg skal ta og ringe logitech imorgen og høre.. håper på positivt svar^^ Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Pratet med en sleip svenske i logitech idag, han sa de ikke kunne gjøre noe og beklaget, jeg spurte om jeg kunne kjøpe control panelet løst, mot betaling... men det sa han at ikke var mulig, Syns det er dårlig, har handlet masse fra logitech i mange år, og forventet litt bedre service en dette... Lenke til kommentar
amish Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Sikringen skal ikke gå på Z-5500. Hvis den gjør det, så sier Logitech at du IKKE skal bytte den selv. Dette grunnet at noen av de første utgavene av z-5500 hadde en fabrikasjonsfeil som forårsaket dette. Ta kontakt med Logitech, mulig de bytter hele settet ditt Hvorfor har Logitech laget en guide om hvordan du skal bytte sikringen da? Sikringen skal så klart ikke gå, men det skjer med en god del. Og du får en ny sikring av Logitech, men er mye raskere å bare gå på en elektro butikk å få kjøpt en ny en. Obtaining a new fuseIf a fuse in your speaker system has blown, we will be happy to send you a replacement fuse free of charge. Please contact us by e-mail and indicate the following details: * a phone number where our Support team can reach you during the day * your postal address * the system's PID (identification number that you can find under the speakers or the subwoofer) Email til Logitech: http://logitech-en-emea.custhelp.com/cgi-b...enduser/ask.php? Endret 26. juni 2008 av amish Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvorfor har Logitech laget en guide om hvordan du skal bytte sikringen da? Sikringen skal så klart ikke gå, men det skjer med en god del. Aner ikke jeg. Jeg fikk av beskjed Logitech Norge, på et produktkurs, at dersom sikringen går skal anlegget sender til service. Jeg opplevde sjøl at sikringen gikk i mitt z-5500 sett. Ringe Logitech og fikk beskjed om å sende kvittering og datakabelen i posten til de, så skulle jeg få nytt anlegg. (har sikkert noe med modellnummer og gjøre.. hadde nok fått meg en gammel nedstøvet eske). Nå sitter jeg i alle fall her med et splitter nytt Z-5500 anlegg (fordi sikringen gikk på det gamle) Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Det eneste som irriterer meg noe så helvettes grundig er at jeg har handlet på ps.no for hvertfall 30000++, og de gidder ikke og være mer hjelpsomme en og sende meg en nesten frekk mld om at det er "mitt problem" og ikke deres.. og retter alt lys mot logitech.. Kan da ikke være så helvettes vannskelig for logitech og produsere reserve deler til dette anlegget! De ba meg til og med Kontakte et "lokalt radio/tv reprasjons-firma" Der times prisen ligger på rundt 500-700kr.. Så det vil si om de bruker 3-4 timer, så har det allerede overstiget verdien av anlegget... Tror heller ikke anlegget er ødelagt, bare at jeg ikke får på det dumme control panelet, alltså den plastiken er det små hull som ting skal skli inn i, noe som ikke går uten flere dager med knoting.. LATTERLIG! Endret 26. juni 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå