lasse_hansen87 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei.. Som topic sier, er det andre måter å lade ps3 kontrollen på, utenom å koble den på PS3èn? Kan man lade den via en PC? Har prøvd å koble den til, da blinker bare de 4 lysene hele tiden, er dette normalt?? Finnes det noen 230V lader? Endret 17. juni 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan lades via PC ja. Lysene som blinker viser at den lader. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 okay, så alle fire lysene skal blinke??? Den må da ikke kobles til PS3 systemet når den er ferdig å lade for at den skal funke på systemet igjen? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Siste spørsmålet stusser jeg litt på. Selvfølgelig må kontrollen kobles til systemet, men du trenger ikke gjøre dette via kabel, bare trykk på den runde knappen i midten, som også kan brukes til å skru på PS3'en når den står i stand-by. Det at du kobler til med kabel for første gang er bare for å registrere den, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Okay, jeg lader min via PCèn nå.. Så skal sjekke om jeg må koble den til systemet for å registrer den igjen, eller om jeg bare kan trykke på PS knappen Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 slutter de 4lysa å blinke når den er full ladet? Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kontrollen er ikke ferdig ladet før det lyser grønt. Det er veldig viktig at du ikke drar ut kabelen før du får det grønne lyset, drar du ut kabelen for tidlig kan batteriet få en ukontrolert nedsmeltning og begynne å brenne! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 drar du ut kabelen for tidlig kan batteriet få en ukontrolert nedsmeltning og begynne å brenne! Wait, what? :!: Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) drar du ut kabelen for tidlig kan batteriet få en ukontrolert nedsmeltning og begynne å brenne! Wait, what? :!: eek plugger til ps3 kontrollen igjen! :!: haha regner med at det bare er bullshit edit: innlegg nr 150 edit 2: Kim Salabim: gratulerer med innlegg nr 1000 Endret 18. juni 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kontrollen er ikke ferdig ladet før det lyser grønt.Det er veldig viktig at du ikke drar ut kabelen før du får det grønne lyset, drar du ut kabelen for tidlig kan batteriet få en ukontrolert nedsmeltning og begynne å brenne! Lyser det grønt? Er rimelig sikker på at alle mine 3 kontrollere bare slutter å blinke når de er fulladet. Ukontrollert nedsmeltning? Brenne? Er du seriøs? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 tror nokk vi hadde hørt om det hvis det var sant, noe jeg tviler på at det er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 når du først har koblet kontrollen til din PS3 vill det altid være koblet til uansett om du butter den i en usb kontakt på pcen.. jeg har laptopen forran meg når jeg spiller, så når det er lite batteri, plugger jeg den i pcen og fortsetter å spille. Lenke til kommentar
Joachim87 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 hvorfor funker ikke det hos meg? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kontrollen er ikke ferdig ladet før det lyser grønt.Det er veldig viktig at du ikke drar ut kabelen før du får det grønne lyset, drar du ut kabelen for tidlig kan batteriet få en ukontrolert nedsmeltning og begynne å brenne! Må nesten lole litt nå. man kan dra ut ledningen på ps3 kontrollern når man vil for faen.wow ukontrollert nedsmelting,den var bra. Kjøp deg e ps3 dock stasjon eller quad dock. du kan da lade enten 2 eller 4 samtidig,og da slipper man alt det kablefaenskapet. Eneste grunnen jeg lader er pga den sier ifra og da lar jeg den være over natta. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Man kan lade den via PC'en jo, smell i USB ledningen som er til PS3'en i PC'en, så lader den. Alle 4 lysene skal blinke, og det lyser IKKE grønt når den er ferdig, makan til bull Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Lurer på om PS3 kontrollern lader om jeg har slått av systemt (står standby). Lyser ikke noe på kontrollern da. Har PS3 Slim 60GB (som er på tur og bli 500GB ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Lurer på om PS3 kontrollern lader om jeg har slått av systemt (står standby). Lyser ikke noe på kontrollern da. Har PS3 Slim 60GB (som er på tur og bli 500GB ) Nei, den lader ikke da. Du må ha den på. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 slim er ikke 60gb da for faen,er bare originalen som har det. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Godt gjort å bumpe tråd fra 2008 Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Lurer på om PS3 kontrollern lader om jeg har slått av systemt (står standby). Lyser ikke noe på kontrollern da. Har PS3 Slim 60GB (som er på tur og bli 500GB ) Nei, den lader ikke da. Du må ha den på. Ganske dumt det da, for når PS3en er på, spiller jeg med den, eller bruker den til film. Siden kabelen er så kort, får jeg ikke brukt den. Men kan jo lade den fra laptoppen da. Mente 120gb, har av en eller annen grunn fått det for meg at det er 60gb i den. Men men. The-One, siden jeg så denne tråden var sist aktiv 2 dager før jul i 2009, så tenkte jeg det ikke var noe galt i og bumpe denne. Men var jo egentlig ikke en bump. Da jeg hadde et konkret spm. Og opprette en tråd bare for det, vil bare føre til overflod av tråder til slutt. Endret 2. februar 2010 av genexxa2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå