Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 http://www.defenselink.mil/news/Mar2003/03...D-9085M-004.mpg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 fondus: Hvor fant du filmen ? Jeg måtte BETALE for å laste den ned hos cnn.com, da stakk jeg fort gitt....... hum.. omtrent midt i artikkelen Lenke til kommentar
Odden Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 det eneste problemet jeg kan se med en så liten bombe er det faktum at verdensopponionen ikke kan se om usa bruker den eller et lite taktisk atomstridshode.... så kanskje de har lagd en så gigantisk bombe slik at de kan slippe en atombombe i ny og ne... og selvfølgelig si at det var bigbomb som ble sluppet over et område hvor irak lagde radioaktive bomber... (å jeg håper at jeg ikke har gitt busken en ide nå asså...) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 det eneste problemet jeg kan se med en så liten bombe er det faktum at verdensopponionen ikke kan se om usa bruker den eller et lite taktisk atomstridshode.... så kanskje de har lagd en så gigantisk bombe slik at de kan slippe en atombombe i ny og ne... og selvfølgelig si at det var bigbomb som ble sluppet over et område hvor irak lagde radioaktive bomber... (å jeg håper at jeg ikke har gitt busken en ide nå asså...) Tror verdenssamfunnet merker det dersom geigertellerne slår ut som *** over området bomben falt. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 (å jeg håper at jeg ikke har gitt busken en ide nå asså...) han er garantert ikke smart nok til å finne på slikt selv, så muligheten er der Lenke til kommentar
Odden Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 scirocco: viss usa påstår at irak lagde radioaktive bomber i det område, hvem i helvete kan sjekke det etter stedet er borte? "det var det vi sa" kommer usa til å si... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Tror verdenssamfunnet merker det dersom geigertellerne slår ut som *** over området bomben falt. Og iraks befolkingen får kreft eller råtner levende....(uff skummelt med atom våpen) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Radioaktivitet er allerede i Irak, uraniumsmetta panserbrytende kuler hallo? Krig har det vært hele tia i Irak (har blitt bomba, ingen pressedekn.) Invasjonen har allerede begynnt, ingenting kan gjøres, demonstrer til krampa tar dere. Muligens blir små taktiske a-bomber brukt, info om det kommer om et par år. Stemmer for at Norge ikke går inn i EU, men heller blir en stat av USA. Så følger vi likesågjerne linja helt ut.... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 USA finner ut hvor Irak har sine A-bomber, sier det ikke til noen og bomber bombene. Ender med at A-bombene til Irak eksploderer og det blir et helvetes leven. Menneskene graver sin egen grav Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvem i huleste her inne tror at Irak har atomvåpen? Personlig tviler jeg sterkt på at de har så voldsomme lager med kjemiske våpen også. Vi så jo alle nyhetsreportasjen fra de såkalte spionflyene til Irak i går. Mens USA påstår at flyene var i stand til å spre giftstoffer over enorme områder, lurte resten av verden på om flyene i det hele tatt var i stand til å lette. Dersom dere tror Irak har store lager med atomvåpen eller kjemiske våpen og er en tikkende bombe, har dere falt for USAs retorikk. Jeg har til og med hørt folk som har trodd at Irak har stått bak 11.sept... Når det gjelder amerikanernes bruk av atomvåpen, så har de brukt dette i flere kriger de siste tiårene. Noen gang hørt om stridshoder av Uran? Vel, USA bruker slike for å sprenge fiendens tanks ol. Våpnene etterlater seg radioaktivt søppel, som det koster enorme ressurser å fjerne. USA har i det hele tatt en hel del våpen som strider mot internasjonale avtaler. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 tviler ikke på det du sier scirocco. vet at USA slapp ned noen 'tusenfryd' bomber under Afghanistan krigen (i utgangspunktet var det egentlig krigen mot bin Laden...). Denne bomben var egnetlig laget for å lage litt plass for noen helikoptre. Sprengningen fra bomben er så stor at den lager bølger i jorda rundt, tror det var godt over 600 meter i diameter! Tror nok ikke det er Irak som er slemme her nei, det er USA Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er vel enig i de 2 siste her. Liker Irak MYE bedre enn USA. Verden hadde vært et bedre sted uten USA Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er vel enig i de 2 siste her. Liker Irak MYE bedre enn USA. Verden hadde vært et bedre sted uten USA Du bør huske på at USA faktisk har hjulpet Europa ut av krig en rekke ganger nettopp på grunn av deres vilje til å løse konflikter ved hjelp av krig. Og at du liker et regime som støtter undertrykkelse og tortur av befolkningen liker jeg dårlig å høre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 bah... håper den ramler ut over "det hvite hus" istedet, hadde gjort mere nytte der Fred og velvære = no USA Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Galt selv hva jeg sier De gjør jo selvsagt en del bra men gjør ufattelig mye dumt. Orker ikke skrive et langt og forhåpentligvis meningsfylt innlegg, er trøtt. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Galt selv hva jeg sier De gjør jo selvsagt en del bra men gjør ufattelig mye dumt. Orker ikke skrive et langt og forhåpentligvis meningsfylt innlegg, er trøtt. Trøtt?? Klokka er jo snart 12 mann! Sukk, barn nå for tiden... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Galt selv hva jeg sier De gjør jo selvsagt en del bra men gjør ufattelig mye dumt. Orker ikke skrive et langt og forhåpentligvis meningsfylt innlegg, er trøtt. Trøtt?? Klokka er jo snart 12 mann! Sukk, barn nå for tiden... Barn? Har sovet 19 timer siden jeg stod opp Lørdagen kl. 09:00. Utslitt. Må legge meg tidlig i kveld. Sier det hver kveld men blir aldri. :/ Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Og at du liker et regime som støtter undertrykkelse og tortur av befolkningen liker jeg dårlig å hørejeg har tilgode å se noe som beviser dette... og husk at Saddam fikk 100% av stemmene ved siste valg og 96,4% (eller noe i den duren) ved valget før det. riktig nok så er det et etpartisystem i Irak, men man har muligheter til å ikke støtte Saddam der. En ting til. Irakerene generelt vil IKKE juble over USA hvis de fjerner Saddam. Husk at USA har sviktet det iraksiske folk ved flere anledninger, blandt annet ved Golfkrigen 2 (1991) da de sa at Irakerene skulle gjøre opprør og USA skulle hjelpe dem å bli fri noe som ikke skjedde. Desuten så tviler de på USAs intensjoner rundt angrepet. Husk at USA er avhengig av import av olje og at Saudi Arabia er nektet å selge mer til dem... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 jeg har tilgode å se noe som beviser dette... og husk at Saddam fikk 100% av stemmene ved siste valg og 96,4% (eller noe i den duren) ved valget før det. riktig nok så er det et etpartisystem i Irak, men man har muligheter til å ikke støtte Saddam der. En ting til. Irakerene generelt vil IKKE juble over USA hvis de fjerner Saddam. Husk at USA har sviktet det iraksiske folk ved flere anledninger, blandt annet ved Golfkrigen 2 (1991) da de sa at Irakerene skulle gjøre opprør og USA skulle hjelpe dem å bli fri noe som ikke skjedde. Vel, dersom du får valget mellom å stemme på Saddam eller bli torturert til døde, tror jeg valget blir enkelt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 jeg har tilgode å se noe som beviser dette... og husk at Saddam fikk 100% av stemmene ved siste valg og 96,4% (eller noe i den duren) ved valget før det. riktig nok så er det et etpartisystem i Irak, men man har muligheter til å ikke støtte Saddam der. En ting til. Irakerene generelt vil IKKE juble over USA hvis de fjerner Saddam. Husk at USA har sviktet det iraksiske folk ved flere anledninger, blandt annet ved Golfkrigen 2 (1991) da de sa at Irakerene skulle gjøre opprør og USA skulle hjelpe dem å bli fri noe som ikke skjedde. Vel, dersom du får valget mellom å stemme på Saddam eller bli torturert til døde, tror jeg valget blir enkelt. for meg hadde valget vært enkelt. jeg ville vært deg selv og gjordt alt for å ikke støttet ham selv om det måtte bety døden. btw så var ikke USA så veldig proffe når de gikk inn sist i Irak. Det ble ganske mye blod og slakting fra USA sin side det så kort sagt ikke pent ut i Irak... Add: USA mangler utstyr for å angripe Irak. Hvis Irak har ABC våpen, spesielt kjemiske våpen og Irak bruker dem mot USAs soldater vil det bety døden for soldatene. USA har ingen muligheter til å rense/desinfisere soldatene. Det utstyret de har krever 75000liter vann per 800 soldater.... Irak består av mye ørken... I tillegg så er detektorene som USAs soldater er utstyre med dårlige. Det finnes to utgaver som er blandet begge kommer fra samme produsent og ligner hverandre... den ene mener man virker bra, MEN den andre typen gir kjemisk utslag på alt fra vaske middler til furu oljer og andre typer oljer... Et lite spm til deg scirocco, mener du det er forsvarlig å sette igang en krig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå