b-real Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/11/363718.html :o Var sykt stor bombe, men at det skal skremme irak tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 den så ut som en enorm og litt for spiss dildo.. de kunne solgt den i dildostørrelse med navnet "storegutt" ! (ja jeg er trøtt..) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 den så ut som en enorm og litt for spiss kvinnens beste venn.. de kunne solgt den i dildostørrelse med navnet "storegutt" ! (ja jeg er trøtt..) :haha: At du er trøtt er ingen unnskyldning Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 den så ut som en enorm og litt for spiss kvinnens beste venn.. de kunne solgt den i dildostørrelse med navnet "storegutt" ! (ja jeg er trøtt..) Dildo eller ikke, en sak som kun er laget for å drepe og lemleste flest mulig mennesker er ikke noe som fortjener slike kommentarer. Vis litt respekt. Selv om slike "nyheter" egentlig er ren krigspropaganda fra USA og skal taes med en klype salt. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 bah... håper den ramler ut over "det hvite hus" istedet, hadde gjort mere nytte der Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Så dere vil heller at de skal droppe the BIG ONE? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 bah... håper den ramler ut over "det hvite hus" istedet, hadde gjort mere nytte der Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Var sykt stor bombe, men at det skal skremme irak tviler jeg sterkt på. Tror de mente sprenge Irak Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 bah... håper den ramler ut over "det hvite hus" istedet, hadde gjort mere nytte der Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Den bomba kunne nok lagd litt av en nyttårs natt! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva mener de med det psykiske greiene? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 At bomben for det første er fysisk stor, og for det andre så har den voldsom sprengkraft. Omtrent som en liten A-bombe. Det vil også danne seg en soppsky over bomben etter hva jeg har hørt. Dette vil kanskje få Irakerne til å tro USA har tatt Atomvåpen i bruk, og overgi seg. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Bare å smelle ivei.. er lei alt irak styret! Drar gjerne på fisketur der nede etter at usa har laget et stort høl av hele irak En slik bombe i et palass Saddam er i.. og verden kan gå videre Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Så dere vil heller at de skal droppe the BIG ONE? den skal de slippe i sanga til Bush ...... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 den så ut som en enorm og litt for spiss kvinnens beste venn.. de kunne solgt den i dildostørrelse med navnet "storegutt" ! (ja jeg er trøtt..) Ditt behov er notert og et demoeksemplar ligger i posten Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Den var SYKT stor! 2 minutter igjen før filmen er lasta ned... enten må de bombe irak sønder og sammen, eller drite i det. Hvis de bomber en bome i irak, havner den neste bomben i NY... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Får håpe at Bush tar seg tid til å asfaltere over der da, vi kan jo ikke risikere at noen av de overlever! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 fondus: Hvor fant du filmen ? Jeg måtte BETALE for å laste den ned hos cnn.com, da stakk jeg fort gitt....... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 nesten like pen som 'tusenfryd' bomben jo... :wink: har ikke sett videoklippe enda da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå