Phaser_ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Traff på denne skapningen i dag. Justert litt levels og litt uskarpmaske + crop tatt med pentax k20d og tamron 80-210 manuell linse versjon 2 Endret 26. juni 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Et fint bilde, det jeg er to ting jeg tror kunne vært bedre. Den grønne stripa opp til høyre blir litt for fremtredende og det er mange fine detaljer på blomsten som gror igjen. Bildet kunne vært i høyere oppløsning eller du kunne gått nærmere for å få flere detaljer. Det blir litt anonymt sånn som det er nå. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Den stripa la jeg egentlig ikke merke til med en gang. Ikke før jeg leste kommentaren. Men når jeg ser den er jeg enig i at den er forstyrrende. Syns bildet er klart og fint. Også var du uheldig med at blomsten ikke hadde bøyde blad nederst, det ble så skarpe kanter rundt det fremste. Men det er jo ikke din skyld, mener ikke noe sånt. Også syns jeg bakgrunnen er fin. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Bildet var helt perfekt hvis du klarer å "merge" den grønne bladet/strået/hva det er med bakgrunnen. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Fint bilde. Skarpe og fine blomster. Litt enig med de andre her om den grønne streken. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Da har jeg lagt ut ny versjon uten grønn stripe og blura blader nederst. Personlig syns jeg det var mer spennende med grønn stripe. bladene nederst er jeg mer usikker på. Teknisk sett burde de være skarpe da alt som er like langt unna burde ha samme skarphet. Men takk for kritikk PS! noen som veit hva dette er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå