FuNsTyLe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Handlet hos CDON, har handlet der før, regnet det som en seriøs og bra nettbutikk. Bestilte en vare som aldri kom på lager, pengene ble derimot trukket allerede når jeg bestilte varen. SÅ jeg har avbestilt ordren for ca en måned siden, men fremdeles ikke sett noe til pengene mine. CDON påstår de overførte pengene mine den 11. juni, men de er ikke kommet på konto, og de sier problemet er hos banken min, noe det helt klart IKKE er... Har purret flere ganger nå, men får bare svar om at alt er gjort riktig hos de, og at hvis det er noe galt, må jeg ta det med banken... Hva gjør jeg? For det første har CDON ingen telefonsupport, og for det andre ligger vel kontorene i Danmark, føler meg ganske maktesløs her jeg sitter og venter på mine 3000 kroner, er tross alt mye penger, så jeg gir meg ikke på denne saken. Pengene mine har jo ikke bare blitt borte?! Hvem kan jeg kontakte? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hvem kan jeg kontakte? Banken din, og eventuelt kredittkortselskapet om du brukte kredittkort. Edit, be CDON sende deg en bekreftelese/utskrift på at pengene er sendt tilbake til din konto og sjekk at ditt kontonummer stemmer. Endret 17. juni 2008 av Oceanborn Lenke til kommentar
FuNsTyLe Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Har gjort det nå, så får se hva som skjer på Mandag. De påstår hardnakket at pengene mine ble overført for lenge siden, men neida. Får jeg de ikke, skal jeg personlig møte opp utenfor kontorene deres i Malmø og ha en forklaring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå