jobbe88 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg driver å roter litt med et anlegg å der skal en frekvensomformer ( Telemecanique Altivar 18) styre ei pumpe. Frekvensomformeren skal startes via PLS å litt dikke dakk men det er litt ekkelt å få kobla dette. Nå er ikke jeg noen ekspert på hverken surfing/leting på nett eller data generelt,så det jeg egentlig lurer på er om noen kan hjelpe med å finne bruker manual/koblingskjema på en slik frekvensomgormer,Telemecanique Altivar 18. På forhånd takk Endret 17. juni 2008 av jobbe88 Lenke til kommentar
jobbe88 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 noen som orker å hjelpe en gammeldags stakkar? (A) Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan det være noe liknende til dette du leter etter? http://stevenengineering.com/Tech_Support/SQD_MANUALS.htm Så ut som det lå endel manualer o.l der. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Telemecanique Altivar 18-manual Kunne det ha vært noe? Edit: Damn Om ikke annet, så var vi da enige Endret 17. juni 2008 av PTRN Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hehe, raskere enn en eldre traver på forumet, ikke værst google ferdighetene er innarbeidet til fingerspissene Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hehe, hva skal jeg skylde på... Nei, jeg dropper det. Du vant Du er da ikke så ung selv, godt å se det er flere av oss Endret 18. juni 2008 av PTRN Lenke til kommentar
jobbe88 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 stemmer det der ja =) hehe,tok en sjangs å kobla uten skjema men takk uansett =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå