Gå til innhold

Tele 2 Mobilt bredbånd

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestilt HTC Touch Diamond og venter spent på å motta den. I denne anledningen tenkte jeg at jeg skulle bestille mobilt bredbånd til fastpris ettersom jeg har tenkt til å bruke internett og e-post på mobilen mye (i tillegg til alle mulige andre tjenester).

Siden jeg er mye i Sverige har jeg blitt Tele2 kunde. Begeistringen var derfor også stor når man kan surfe til samme pris i Sverige. MEN det er ikke mulig å knytte fastpris abbonnementet til mobilabbonementet. Man må surfe via Tele2s usb modem ! Da jeg ringte kundeservice kunne han ikke skjønne hvorfor jeg ville bruke mobilen som modem eller surfe på nettet med den. Da ble det wap priser, noe som er helt uaktuelt. Med mobiler som iPhone og lignende vil man jo kunne være på nettet hele tiden. Og det burde ikke være noe problem ettersom både Netcom og Telenor tilbyr fastpris med mobilen som modem.

Har nå skrevet til [email protected] og tenkte kanskje det ville hjelpe med noen flere oppfordringer.

Uansett så ble jeg bare så utrolig oppgitt for dette må jo være verdens enkleste ting å tilby ! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...