Gå til innhold

noen som vet om en nettside med mobil ting?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes en god del gratis på siden min. Den står i signaturen min.

50105 themes

16637 wallpapers

2623 picture messages

612 videos

7652 ringtones

48 flash lite

KONGE!!!!!!!! har allerede registrert meg og lastet ned 3 ting! skikkelig bra!! men det står at det er prøveverson... koster den ekte versonen penger eller?

Lenke til kommentar

Neida. Alt er gratis og det kommer alltid til å være det. Eneste grunnen til at det er prøveversjon er fordi siden ikke fungerer like bra i alle browsere samt at jeg er lite fornøyd med designet. Men inn i mellom studier og 4-5 andre prosjekter har jeg ikke mye tid til overs for å gjøre den bedre.

Lenke til kommentar
Neida. Alt er gratis og det kommer alltid til å være det. Eneste grunnen til at det er prøveversjon er fordi siden ikke fungerer like bra i alle browsere samt at jeg er lite fornøyd med designet. Men inn i mellom studier og 4-5 andre prosjekter har jeg ikke mye tid til overs for å gjøre den bedre.

KULt :cool: Jeg er meget fårnøgd med siden. Men jeg bør kansje si at jeg hadde en del problem med å registrere meg.

det stod at den valifiserings koden var feil. men når jeg prøvde å logge in, så skulle jeg skrive inn koden igjen og da gjekk deet fint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...