Gå til innhold

Amobil.no: Artikkel om nytt SE-tilbehør, ikke om Nokia

Anbefalte innlegg

De to siste dagene har både Sony Ericsson og og Nokia presentert nye modeller og tilbehør.

Ved SE sin lansering disket dere opp egne artikler for hver mobil, samt egen artikkel for tilbehør og en egen samleartikkel.

Nokia fikk en samleartikkel for begge mobilene, og ingen artikkel om tilbehøret.

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De to siste dagene har både Sony Ericsson og og Nokia presentert nye modeller og tilbehør.

Ved SE sin lansering disket dere opp egne artikler for hver mobil, samt egen artikkel for tilbehør og en egen samleartikkel.

Nokia fikk en samleartikkel for begge mobilene, og ingen artikkel om tilbehøret.

Hvorfor?

Hva lanserte Nokia av utstyr?

Lenke til kommentar

http://www.nokia.com/A4136001?newsid=1228283

Also announced today were a number of Nokia accessories that support the Nokia E71 and Nokia E66. The Nokia Car Kit CK-100 and Nokia Display Car Kit CK-600 offer convenient handling, simplified installation and software updatability. The Nokia Car Kit CK-100 features Nokia Talk voice guidance and a remote control, while the Nokia Display Car Kit CK-600 features a removable color display and a remote control with illuminated keys for active call management. For increased mobility, Nokia also announced the sleek Nokia Bluetooth Headset BH-212, as well as the Nokia Mobile Holder CR-106 and Nokia Mobile Holder CR-105 designed to complement the Nokia E71 and Nokia E66 respectively.
Lenke til kommentar

Hei,

Det ryddigste og greieste er nok å skrive én artikkel om alt som blir lansert. Problemet er at den lange artikkelen må skrives ferdig før den blir publisert, noe som tar tid. Da Nokia lanserte telefoner var vi tidlig ute med å begynne å skrive om E-serien, mens vi forventet at mer skulle bli lansert (noe det ikke ble). Jeg tror det var på grunn av forsinket pressemelding vi var senere ute med Sony Ericssons telefoner, og da syntes vi det var nødvendig å lage en samlesak for å være tidlig ute og deretter gå i dybden som normalt i egne saker.

Lenke til kommentar
Hei,

Det ryddigste og greieste er nok å skrive én artikkel om alt som blir lansert. Problemet er at den lange artikkelen må skrives ferdig før den blir publisert, noe som tar tid. Da Nokia lanserte telefoner var vi tidlig ute med å begynne å skrive om E-serien, mens vi forventet at mer skulle bli lansert (noe det ikke ble). Jeg tror det var på grunn av forsinket pressemelding vi var senere ute med Sony Ericssons telefoner, og da syntes vi det var nødvendig å lage en samlesak for å være tidlig ute og deretter gå i dybden som normalt i egne saker.

Tja, er det ikke greit å splitte utstyr og telefon i to forskjellige artikler? Jeg har null interesse i de nye e-telefonen til Nokia, men det betyr ikke at jeg har null interesse for utstyret som kom derifra. Så artikkelen ble ikke lest av meg, dermed fikk jeg ikke med meg at Nokia hadde lansert et nytt blåtann hodesett. Bilholderen med display må jo også være interessant for Nokiafolket, da man muligens kan bruke den sammen med bilnavigasjon i de nye gps telefonene?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aha, ser at jeg somehow klarte å misforstå det. Det var et godt spørsmål. Jeg bare gikk rett fra Sony Ericssons lansering og til HWs kontorer i Oslo og følte det naturlig å skrive om alt det som ble lansert som ikke allerede var skrevet om. Jeg selv skrev ikke om Nokias lanseringer, og var heller ikke tilstede på lanseringen, så dette er en ganske individuell grunn. Det burde absolutt blitt skrevet om Nokias nye tilbehør i likhet med Sony Ericssons. Nå er det dessverre litt sent, men vi vil uansett prøve å få teste håndfrien som ble lansert slik at vi presenterer det på en måte. Bilholderne blir nok for litt spesielt interesserte, men CK-100 kan også være aktuelt å teste.

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...