Vertical^ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei! Har kjøpt Icemat Siberia headset for 1 uke siden. Skulle på VT i dag for og spille CS match. Først prøvde jeg miccen i MSn ved sånn F2 stemmeklipp. Det funket prefekt. Men når jeg kom inn på VT, kom lyden fram. De kunne høre meg godt i 3 sec, og da forsvant lyden. For at dem skulle høre meg, måtte jeg nesten holde miccen inn i kjeften for at dem skulle høre meg. Og det gidder jeg ikke. Jeg har den miccen man kan feste til genseren. Det er ikke en sånn mic som går utifra headsettet. Jeg prøvde og fikse på Inbound og outbound på VT. Dak om lyden, men forsvant rimelig for igjen :\ Har prøvd alt med lyd i kontrollpanel. De 2 ledningene som går til høyttaller og headset, har jeg satt i de to hullene man kan putte sånne headset, og mikrofon\høytaller i. Da går jeg inn på kontrollpanel. Og ledningene heter liksom ikke da Icemat Siberia, men SigmaTel Audio. Hva skal jeg gjøre nå? Endret 19. juni 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) I kontrollpanel på lyder og varsel er det liksom ikke et alternativ og velge.. Det er ikke et alternativ der det står IceMat Siberia. Jeg har kyd i headsetet, men miccen funker ikke i VT. Sånn her ser det ut: Trykk Her kan man se at jeg bare har one option og velge: Trykk Hva skal jeg gjøre? Endret 30. juni 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 SigmaTelAudio er lydkortet, så det er ivertfall det som skal stå der. Har det samme headsettet og har desverre (for deg) ikke hatt samme problem. Du sier at du har prøvd alt med lyd i kontrollpanel, så da tipper jeg at du har gått inn på lydinnspilling og skrudd opp mikrofon-lyden også da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå