tomrobin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei ! jeg skal begynne å trene litt så lurte jeg på hvordan er det jeg skal trene for å få best utbytte av det ? Ta tenker jeg mest på styrke Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Begynn på et treningssenter. Lenke til kommentar
tomrobin Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Begynn på et treningssenter. tenkte litt mere på å trene hjemme jeg Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har du tilgank på noko som helst utstyr? Dette bør du hvertfall klare uten: Pushups med smalt og breit grep Chins Dips Magetrening av ymse slag (statisk) Spensthopp ++ Lenke til kommentar
tomrobin Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) ja har tilgang på litt utstyr som vekter Endret 21. juni 2008 av tomrobin Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 "Litt vekter" ja, men hvorfor sa du ikke det? Nå kan du få et skreddersydd program med en gang. Puts. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva slags vekter har du? Lenke til kommentar
tomrobin Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 "Litt vekter" ja, men hvorfor sa du ikke det? Nå kan du få et skreddersydd program med en gang. Puts. ja tusen takk Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ikke bli for glad...jeg senser ihvertfall en god del sarkasme. Les litt rundt på forskjellige sider som f.eks www.iform.no, så kan du sikkert finne noen øvelser du kan gjøre med vektene dine. Eventuelt se her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå