Opelduude Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg veien til førerkortet boka. Har bare grunnkurs boka og der står det bare enkelt forklart hovedtinga, trenger det litt mer detaljer. Er det sånn at det står litt mer om trafikkreglene? Ikke bare om det som kan skje i trafikken. Takker for svar. Edit: Post nr 1000 Edit2: Skal ta mopedteorien, men noen sier at det står lite i den boka om moped. Så da blir det vel boka om bil. Endret 17. juni 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
kavk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Veien til førerkortet-boka er ganske utfyllende og det står mye der. Men du trenger ikke å lese den for å greie mopedteorien. Da trenger du bare Moped-boka. Jeg leste ikke i veien til førerkort tok bare tester på nettet og jeg sto på bilteorien med det. Selv om jeg hadde 7 feil så greide jeg den=p mopedlappen hadde jeg vel 3 feil på elns. alle spørsmålene der er logiske og du må bare lese litt for å forstå hvordan de tenker når det gjelder spørsmålene Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg la hovedvekten på å ta gamle tester da jeg leste, synes den boka var så kjedelig. Det begynner å bli noen år siden, så det er mulig at det er dumt å gjøre det på min måte nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå