JonV Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei jeg vurderer å kjøpe meg ny Printer. (Blekk Skriver) Det jeg vil ha er en printer med god oppløsning og mulighet for å printe direkte på CDer. (god bildekvalitet er vel ikke noe minus) men en så lenge har jeg bare funnet 1 Printer som støtter å skrive rett på CD plater, og det er Epson Stylus 950. men synes den er en tanke dyr(4,795,-) Er det noen her som vet om noen andre skrivere som har det samme ? som er i et litt lavere pris perspektiv. Mvh Jon Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 nei epson er nok den eneste Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Vet du om det finnes noen skrivere for CD plater da ?? Kjøpe bilig Printer og Cd Printer ved siden av. ? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hva med denne her da? http://www.digit.no/Nyheter/Skrivere/ny_ep...epson_sp900.htm Skulle vel gjøre alt du har bruk for, og til en overkommelig pris...? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 pfft.. vitsen med det der da? sprittusj holder i lange baner Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 kjøp labels alle printere fikser dem og klistre de på etterpå, det får være nok, selv om det hadde vært morsomt å tatovere inn bilder på cdn, men dette kan vel bare gjøres på ledig plass...? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Hehe har disk T@2 på brenneren min og det er også morsomt men har div plater som jeg vil ha Label på, og ja jeg har testet med Slike klistremerker og synes ikke det var noe. teipen løsnet, cd plater i ubalanse Osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå