Gjest Unormalius Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er en 22 år gammel gutt - og som tittelen tilsier lurer jeg noen ganger på om jeg er unormal. Sex: Jeg har ikke hatt sex ennå. Jeg har ikke poblemer med å snakke og ha det gøy med jenter - men når det kommer til ting som seksualitet og samliv blir jeg ekstremt nærvøs, og klarer ikke en gang å flørte ordentlig. Og det virker som jeg er den eneste gutten i min vennekrets som har det slik... Noen som kjenner seg mer eller mindre igjen i dette? Kropp: Jeg trener veldig sjelden, og spiser ekstremt mye - og da særlig mye brød. Allikevel holder kroppen min seg på nøyaktig det samme. Jeg er ikke spesielt tynn eller lubben/feit, men midt i mellom - og jeg er ganske fysisk sterk. I tillegg har flere sagt til meg at har en fin kropp, og mange spør meg til og med: "Trener du mye?" Hvordan kan det ha seg at jeg - uten anstrengelse - har en fin kropp? Grunnen til at jeg poster som gjest er fordi jeg føler at dette er ganske privat informasjon, og vil ikke "avsløre" dette til andre jeg kjenner som bruker dette forumet. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tror begge deler er "normalt". En jeg kjenner er 25 og har ikke engang kyssa noen. Og en (ei) annen igjen drikker cola hver eneste dag, spiser kun junk og er alikevel EKSTREMT tynn (hun vet neppe hva et treningssenter er btw) Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg kjenner meg igjen veldig godt. Sliter også med samme nervøsitet mtp å være intim. Blir nesten kvalm . Man må vel bare ta seg selv i nakken og spørre: Hvorfor er jeg så nervøs?. Endret 17. juni 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) At du er 22 og jomfru er ikke rart i det hele tatt. Jeg var 22 første gangen, og jeg har et par barndomskamerater som nå er 24 og umulig kan ha hatt sex. Angående vekt er det ganske uvesentlig hva jeg gjør også, både med mat og trening. Er i den situasjonen at jeg gjerne skulle veid mer, men er i ferd med å gi opp akkurat det. Har forresten en bror på snart 27, og jeg er ikke så sikker på om han har hatt sex ennå. Endret 17. juni 2008 av Blindgate Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er ca 170 høy og veldig tynn uten å være anorektiker. Jeg nyter både dét og min daglige cola. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Smertelig normal. Ha ha, "smertelig normal"! Jeg må nok si meg enig - høres ikke unormalt i det hele tatt. Egentlig er jeg ikke så glad i det ordet uannsett, for det finnes jo ingen fasit på hva som er "normalt". Og tenk så kjedelig å være 100% "normal" Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_* Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du er nok helt normal. Jeg kjenner en gutt på 24 år som er jomfru, og etter det jeg har skjønt så har han ikke kyssa noen heller. Det at du har en grei kropp uten å trene, er vel pga gener. Jeg har det slik selv. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du er nok helt normal. Jeg kjenner en gutt på 24 år som er jomfru, og etter det jeg har skjønt så har han ikke kyssa noen heller. Det at du har en grei kropp uten å trene, er vel pga gener. Jeg har det slik selv. Ja,men trådstarter må passe seg. Selv om han ikke trener, men spiser masse nå, er det likevel nå han legger grunnlaget for hvordan kroppen hans ser ut senere. Når menn kommer over 28-30 år begynner kulemagen å samle seg :-) Og den er vanskeligere å fjerne enn det er å unngå den med mosjon/riktig kosthold... ps: 22 år og jomfru høres normalt ut ja. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hva betyr egentlig at denne tråden har 4 stjerner i "rangering"? Er dette det samme som "rating" altså "karakter"? Endret 19. juni 2008 av Proffesoren Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nei, det er ikke unormalt å være 22 og jomfru. Når det kommer til vekt så kan det hende at du har samme "problem" som jeg hadde. Ekstrem forbrenning. Jeg spiste 3-4 poser potetgull i uka, drakk minst 1,5 liter cola hver dag, masse mat og gjerne junk og annen fet mat. Jeg la ikke på meg ett kilo på mange mange år. Så passerte jeg 25 og magen tippa litt utover buksa. Nå spiser jeg mindre junk og potetgull (men drikker desto mere øl ), i ett forsøk på å holde magen i sjakk. Funderer på om jeg skal begynne å røre meg litt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Finnes mye annet enn å ha sex du burde bekymre deg over. Og som mange sier så er ikke du alene om å ikke hatt sex, mange venter til de skal gifte seg. Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det er ekstremt vanlig. Gutter som starter sent med å ta seg rundt damer har noe alle til felles...de går etter det fineste/beste/vansligste og mest sjeldne. Grunn? En grunn kan være fordi alle deres kamerater har enten ei sjelden, deilig, fin dame, og for den grunn vil du ikke ha noe dårligere. Det du glemmer å tenke på er at dine kamerater startet ikke med de fineste/deiligste og sjeldenste. Med andre ord, gå knull ei sonm ligger midt i mellom. Få det ut av deg. Etter du har gjort ditt, vil den sex angsten forsvinne, pluss nervøsiteten vil minske MYE. Lykke til. ps. forresten, sex skjer ikke planlagt. Det bare skjer. Damer følger hjerte og lite hode når det gjelder romantikk og samliv. Spør dem. Det er fakta. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja, det er et av "livets mysterier". Sølibat fører ikke til at man blir villigere til å ta ei lengere ned på skalaen, men derimot sikte enda høyere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har det sånn selv at jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg. Spiser jeg lite i en periode går jeg heller ikke ned. (+- ett par kilo kanskje) Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Damer følger hjerte og lite hode når det gjelder romantikk og samliv. Spør dem. Det er fakta. Mjaaaneeeh... hva med de som sier at damer er kresne? Kresent hjerte? _____ Btw, trådstarter. Den seksuelle lavalderen er 16 i Norge, det betyr ikke at du er nødt til å ha sex da for å være normal. Du er veldig normal. Jøss for en fin kropp du har da, sikker på at du ikke trener? Endret 28. juni 2008 av Valvildi Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg er 21 og jomfru. Er ikke noe jeg roper ut til verden, men er heller ikke noen alt for stor hemmelighet. Fortalte det til en vennine, hun syntes det var flott (sa hvertfall det). Jeg har fått ganske mange komplimenter angående utseende de siste 9 mnd og har mye større omgang med jenter, men har fremdeles ikke tatt steget helt ut. Har hatt muligheten flere ganger, en typisk player ville gått for det, men det fins viktigere ting i livet Ikke stress for mye. Jeg kan skjønne deg hvis det plager deg, men det er bare deg selv det står på. Ikke vent på at ting skal falle i fanget på deg, slik jeg gjør. Ting går treigere da:P Hvis du har lyst på sex så vær litt frempå. Du må tørre å feile, for det vil du, men innimellom vil du også treffe jackpot. Alt er en erfaring. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Du har hatt flere sjanser, men valgt å avstå? What the hell, jeg hater deg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har hatt noen som har falt i fanget på meg som jeg vet jeg kunne dratt videre. Men konsekvensene har vært for store til at det er verdt det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Skulle ønske jeg hadde ventet så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå