Eplekaka88 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Eg har nå fått min SE C902, og dette er ekte kvalitet!! Men en ting som irriterer meg grenselaust er høgre softkeyknappen som fører til ENTRY nettet... Går det ann å fjerne den? og erstatte den eller deaktivere den? Og en ting til, eg fekk mobilen idag og eg beestilte onsdag trur eg. Bytta levrandør (fra netcom til telenor) og lurer på når telefonen kan begynne å funke. Eg kan bruke telefonen men ikkje ringe eller bruke mitt gamle kort. Takk på førehand - Bolivar Lenke til kommentar
otis Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Lurer på om unlock.no kan hjelpe deg med annen software. Det er 7 dager på portering av abonnement. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dersom du kjøpte telefonen med bindingstid på abonnementet, så kan du ringe kundeservice på 09000 og få fjernet operatørlåsen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Legg inn ny firmware fra her, så slipper du entryknappen http://www.topsony.com/forum/local_links.php?catid=2411 Lenke til kommentar
JaniC Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hey. Kjøpte nettopp ny mob med netcom abonemang, Denne telefonen funket helt fint med mitt telenor sim-kort, når den egentlig skal være opperatørlåst Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Netcom låser kanskje 50% av telefonene sine som de sier skal være låst. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mindre enn det. Siste året var bare W200, N73 og 5200 låst av de vi tok inn. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg bli lurt av en Elkjøp selger i Fredrikstad. Han sa at Entry menyen kan man lett fjerne selv i telefonens meny når bindingstid er utløpt. Nå orka jeg ikke vente på telefonen der, som var bestillingsvare. Jeg handla hos konkurrent, til bedre pris og mobilen på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå