Major Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 jeg har akurat blit ferdig med å bygge pcen til min bror. så har det seg sånn at jeg ikke får til å instalere driverne. se bilde. og ja jeg har reboota. jeg har også prøvd og laste ned de nyeste driverne til mitt lydkort. jeg har hovedkortet P5e. der får man med et lydkort. Lenke til kommentar
otis Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nå vet ikke jeg at det er noe spesielt problem med akkurat dette hovedkort og lydkortet, men det høres nesten ut som det er defekt lydkort. Under den forutsetning av at PC er ny installert i forbindelse med byggingen. Prøvd med BIOS oppdatering? Lenke til kommentar
Major Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) ja jeg har just kjøpt pc jeg kan jo prøve og opptatere biosen. Endret 18. juni 2008 av Major Lenke til kommentar
Major Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 jeg har nå opptatert biosen. og jeg får opp den samme feil meldingen Lenke til kommentar
otis Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da er det jo sannsynlig at det er defekt lydkort. Det kan jo tenkes at det faktisk er feil med driveren, eller at det er feil driver. Lenke til kommentar
Major Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 jeg har prøvd de driverene jeg har fått med. og lasta ned de nyeste driverene. regner med at jeg sender inn hk imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå