Vertical^ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei! Jeg kommer sikkert til og trenge en kjøler til og kjøle ned prosessoren (E8400) i Antec-Twelve-Hundred kabinettet (skal kjøpe det). Har sett litt på: Thermaltake Big Typhoon Så en test om den, og den fikk en grei respons. Det er kjølepasta i den. (Hva er kjølepasta egentlig ) Kom gjerne med forslag til flere kjølere. Det skal visst være hele 6 eller 7 vifter ikke kabinettet også. Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ved mindre du skal overklokke tror jeg nok ikke du trenger en kjøler annent enn den som følger med E8400. Tar dette utifra at du ikke vet hva kjølepasta er Skal selv ha både Twelve Hundred og E8400 og tror ikke jeg gidde kjøpe en kjøler ettersom jeg ikke har overklokket før, ny kjøler får bli når jeg er mer dreven i overklokking Kjølepasta er en et stoff du smører mellom prosessor og vifte for at det skal få bedre kontakt mellom vifte og prosessor. Når du skal påføre kjølepasta må du passe på å ikke ta for mye, egentlig bare en liten "ert" midt på prosessoren (utifra det jeg har lest (bilde HER)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå