Coa Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Må vel være warhammmers fra liten tid, også pokemonkort og dracoheads. Selv om det var gøy å spille med det da! Brukte også masse penger på den dritten! Vet ikke hva jeg tenkte på... Har flere ganger brukt penger på dyre ørepropper til ipod som har hatt dårlig lyd... Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kjøpte en kite til 14,000,- som jeg har blåst opp 2 ganger, aldri brukt. 2 år gammel! En sim kort kopierings-dings fra netthandelen. Aldri brukt En kjølebag m/cd-spiller fra netthandelen. Aldri brukt Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har gjort en del bomkjøp når det kommer til DVDs og CDs, men samling er en fin båt. Kom til å tenke på at jeg så både Jumper og Van Helsing på kino, de pengene ser jeg hvertfall aldri igjen.... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skulle være beinhard en gang og kjøpte meg en fotsid skinnfrakk til noen tusenlapper. Brukte den vel i noen måneder. Eyvindr: Bytte banjo mot skinnfrakk? Tror jeg heller hadde dødd på meg enn akkurat den byttehandelen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 det meste mat i kantina selv om jeg har matpakke med meg og masse anna stuff Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg bruker også ufattelig mye penger på pizzaboller, pølsemeny og baguetter selv om jeg har med meg matpakke. Tørt brød med svett servelat er ikka alltid like fristende. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg bruker også ufattelig mye penger på pizzaboller, pølsemeny og baguetter selv om jeg har med meg matpakke. Tørt brød med svett servelat er ikka alltid like fristende. Det gjør jeg og Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skulle være beinhard en gang og kjøpte meg en fotsid skinnfrakk til noen tusenlapper. Brukte den vel i noen måneder. Eyvindr: Bytte banjo mot skinnfrakk? Tror jeg heller hadde dødd på meg enn akkurat den byttehandelen Jeg kan klippe den kortere. Hmm? Hmm? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 4 minichampiser som kostet utrolige DM. 200,- pr. stykk (Var før EURO'en!) til ei utrolig søt jente i Frankfurt som jeg takket nei til å følge med opp på rommet... Men du verden for en natt det ble uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Pokémonkort! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Som liten: pokemonkort,digimon kort, magic kort. Litt eldre: masse mcdonalds mat, (Tasty annenhver dag) Nå: rusbrus ( må prøve meg på øl, siden rusbrus er så dyrt) Selv om det er sløseri, blir det nok drikking på VG Topp 20 i dag. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Et speilreflekskamera til rundt 8000 kr som jeg knapt nok brukte. Solgte det etter en tid... En Paul Smith-jakke til rundt 3000 kr. Brukte den én gang. Impulskjøp. Feil størrelse var det også. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Folk. Mange jeg skulle ha ønsket jeg ikke brukte en krone på nå i ettertid. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 10 fots båt med 9.9 hk for 15k... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Se vedlegg for en fyr som sikkert kunne ha postet i denne tråden... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Må være alle regninger jeg har unlatt og betale over lang tid. som igjen har rentet seg til det hinsidige Dumskap på høyeste nivå Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg bruker også ufattelig mye penger på pizzaboller, pølsemeny og baguetter selv om jeg har med meg matpakke. Tørt brød med svett servelat er ikka alltid like fristende. Same! ;p Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En pakke risnudler fra en asiatisk matvareforetning. Den var ikke dyr, men likvel irriterende å ha den i skapet. Den har gått ut på dato, men jeg nekter liksom å kaste den på prinsipp. Det samme gjelder vel det lille glasset med piri-piri-pepper som står i kjøleskapet. Det er sånne teite ting jeg sløser penger på og som bare blir stående helt til jeg nådeløst tar en kjøleskap og fryser-opprydning en dag. Jeg er et offer for matvare-reklamer. Både kjøleskap og fryser er smekkfullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå