Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei. Jeg føler at jeg virkelig har et problem. Jeg er redd for å ha en kjæreste. Å ha en kjæreste resulterer ofte i at man er hos hverandre, og er nær hverandre. Jeg tør rett og slett ikke ta en kjæreste med inn i huset, jeg blir flau. Hva skal vi liksom gjøre? Og når jeg er nær noen, tenker jeg hele tiden på hvordan jeg lukter; jeg er redd for at noen synes jeg lukter vondt, og føler jeg gjør det. Jeg blir også fort varm og svett når jeg er nær mange personer. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei. Jeg føler at jeg virkelig har et problem. Jeg er redd for å ha en kjæreste. Å ha en kjæreste resulterer ofte i at man er hos hverandre, og er nær hverandre. Jeg tør rett og slett ikke ta en kjæreste med inn i huset, jeg blir flau. Hva skal vi liksom gjøre? Og når jeg er nær noen, tenker jeg hele tiden på hvordan jeg lukter; jeg er redd for at noen synes jeg lukter vondt, og føler jeg gjør det. Jeg blir også fort varm og svett når jeg er nær mange personer. Hva kan jeg gjøre? Vil du ha en kjæreste da? Hvis ikke så er ikke det noe problem. Og angående varme og svette. Det finnes vel en tråd her hvor det sto noe om det. Ellers så kan du gå og spørre på apoteket så har de sikkert noe. Har samme "problemet" selv, men eksen min som jeg var sammen med i 3 måneder hadde ikke merka noe Så det kommer jo litt ann på hvor prippen nesa til jenta er Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva man gjør når man er hjemme hos kjæresten..? Er vel ikke så vanskelig å tenke seg til. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg blir ukomfertabel og blir utrlig varm; klamme hender og klam rygg. Det er lett for dere å si hva man kan gjøre sammen med kjæresten, men det er faktisk ikke så lett. Hvis man for eks. skal se en film, så tenker jeg ALLTID på hvordan hun har det. Alltid. Har forresten aldri hatt en kjæreste. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg som de fleste andre visste heller ikke hva jeg skulle gjøre når jeg var sammen med den første dama. Og måten jeg lærte det på var: "Prøv det" Bare vær der så finner dere på noe. Jeg og førstekjæresten satt i en sofa og så på TV Vestfold til klokka 4 på natta før jeg kyssa hu og vi begynte å kline (TV Vestfold har et labert programutvalg så spenninga var i soafaen) Siden det var min første gang så var jeg selvfølgelig ikke noe god, men morgenen etter kom hu opp til meg og la seg i senga klokka 10. Og der lå vi og kosa til 5. Ikke noe planlagt. Alt ble tatt på sparket. Jeg lærte mye i løpet av de to dagene og det var kun fordi jeg prøvde det. Ikke fordi jeg spurte noen om åssen det funka Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 TV Vestfold ja. Høres ikke ut som om du bor så langt unna meg Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 TV Vestfold ja. Høres ikke ut som om du bor så langt unna meg Høres ut som om eksen min ikke bor så langt unna deg Jeg bor igjen 3 timer unna hu så har litt fyldigere lokal-TV Men ikke foretrukket Over til saken. Som sagt så må du bare prøve deg fram. Det viktigste er at du føler at det du gjøre er riktig for deg. Vet ikke hvor gammel du er, men i en viss alder så kan det rett og slett ikke kreves at du har så mye peiling. Og møter du ei grei ei så er hu mer enn forståelig Tenk positivt på det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå