Ole0301 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei. Jeg har et ekstremt irriterende tilfelle med min Windows Vista. Når jeg tar opp lyd eller snakker over Skype kommer alle system lyder og evt. lyder jeg har gående med på opptak og samtale. Hører jeg for eksempel på musikk kommer dette med i samtalen i Skype slik at alle andre også hører det. Har prøvd å finne instillingen som i XP var så enkel. Tror det het "What U hear", men kan ikke finne denne i Vista. Dette fører også til at min stemme i samtaler blir svært lav slik at jeg må rope inn i mikrofonen. Håper det er noen smartinger her som kan hjelpe meg! På forhånd takk! Mvh Ole Lenke til kommentar
amish Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Høyreklikk på volumkontrollen ved klokken i windows, velg Innspillingsenheter og sett mikrofonen din til standar. Lenke til kommentar
Ole0301 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Den står allerede som standard D: Kan det være noe tull med lydkortet? Har Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, Firewire, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå