AllanPallan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Først må det sies at den originale tråden var et gledesutbrudd Trådstarter: Har dere en 'Jeg fikk 6 på norsk muntlig uten å øve særlig og er ferdig med Videregående skole'-smiley? Føler ikke << >> er tilstrekkelig Bruker: Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ganske morosam ja. Ingen grunn til å ikkje linke orginaltråden, ingen dummer seg ut på nokon som helst måte. Forsåvidt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=968957 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Helt utrolig morsomt. Hvorfor bruker du den smiley'en da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 HAHAHAHHAHAHA !! Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Helt utrolig morsomt. Hvorfor bruker du den smiley'en da? Fordi det ikke var ironi i det hele tatt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Helt utrolig morsomt. Hvorfor bruker du den smiley'en da? Fordi det ikke var ironi i det hele tatt. Hmm, ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som vil forklare denne for meg? Lå humoren i det at fyren syntest 6'er-gutten var nerd? :S Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Helt utrolig morsomt. Hvorfor bruker du den smiley'en da? Fordi det ikke var ironi i det hele tatt. Så... hva mente han egentlig...? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Helt utrolig morsomt. Hvorfor bruker du den smiley'en da? Fordi det ikke var ironi i det hele tatt. Så... hva mente han egentlig...? At det var morsomt, det var jo det han sa.. Endret 25. juni 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som vil forklare denne for meg? Lå humoren i det at fyren syntest 6'er-gutten var nerd? :S Det er vel ikke direkte morsomt at "haha han gutten er en nerd". Alt har med formulering og komisk timing blablabla, så alle har ikke antennene for å forstå komikken. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hihi.. Eg kan ikkje seia eg lo noko særleg då eg såg han for første gong i originaltråden, men det hadde med min psykiske tilstand i den augneblinken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå