Gordion Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Merkelig nok så fungerer (alder/2)+7 regelen veldig fint for hva jeg aksepterer av aldersforskjell Edit: I ditt tilfelle vil det si 20år. Endret 18. juni 2008 av Gordion Lenke til kommentar
neadii Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Den aldersregelen blir jo helt feil? ;o Så hvis en person er 60 så skal han væra sammen med ei som 37..? 60 / 2 + 7 = 37 Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Den aldersregelen blir jo helt feil? ;oSå hvis en person er 60 så skal han væra sammen med ei som 37..? 60 / 2 + 7 = 37 Det går helt greit. Dess gamlere mann blir dess mindre teller alderen. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Syns det fortsatt er rimelig ekkelt at f.ex. en på 80 skulle vært sammen med en på litt over 40. Han kunne vært faren hennes. T.o.m personen i innlegget jeg skrev over kunne vært faren til til den 37 år gamle damen, Gordion. I mine øyne er det feil. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Enda verre, hvis man går yngre. Hvis man er 14 år- 14/2=7 7+7=14. En 14 åring kan ikke være sammen med en 13 åring altså. Jeg mener også at en 14 åring kan være med 18 åring og ikke 16 år som kommer fra den reglen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 en 2åring kan være med en 8 åring ifølge regelen din ellers så er det ikke en dum regel. Men alle regler har unntak. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Så lenge hun er lovlig, bør det gå greit. Aldersforskjell har ikke noe å si så lenge man er gla i hverandre. MEN! Skal jeg komme med min personlige mening, ville jeg helst unngått de som er under atten år. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kommer helt an på alderen på dem som blir sammen, er man unge blir åra fort drøye, er man i 30+ og oppover blir mellomrom mellom åra litt lettere å akseptere Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er 92-modell og har satt en grense ned til 95-modeller.. Blir litt rart hvis jeg skal ha noen på samme alder som lillesøstera mi.. Dessuten er det bare på grensa til at 95-modeller er litt for umodne.. men grensene kommer sikkert til å forandres senere! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det har litt med hvor gammel man er. Jeg tenker ikke over aldersforskjell egentlig, så lenge man er i samme stadie og man liker pesonligheten til jenta. De 17-åringene(evnt lavere) jeg har truffet på har vært litt for "barnslige"/umodne eller i en annet stadie enn jeg har vært i, så det hadde aldri fungert uansett. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er 92-modell og har satt en grense ned til 95-modeller.. Blir litt rart hvis jeg skal ha noen på samme alder som lillesøstera mi.. Dessuten er det bare på grensa til at 95-modeller er litt for umodne.. men grensene kommer sikkert til å forandres senere! 13 åringer har vel ikke lov til å ha kjæreste.. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 De er jo nærmest barn opp til 20-års alderen, og lever enda i en mamma/pappa-verden før dette og har ikke den livserfaringen en 27-åring (bør) ha. Tror også jo yngre de blir jo mindre moden og seriøs er de når det gjelder forhold, så hvis du vil unngå å bli såret er det gjerne greit å finne noen på sin egen alder, eller eldre. Se gjerne også etter gode egenskaper du selv mangler. Dette er noe som har hjulpet meg i mitt forhold, jeg selv har nesten ikke bakkekontakt og er veldig ustabil følelsesmessig, men har fått det mye bedre med en jordnær, nøkten jente som er litt eldre enn meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg er 92-modell og har satt en grense ned til 95-modeller.. Blir litt rart hvis jeg skal ha noen på samme alder som lillesøstera mi.. Dessuten er det bare på grensa til at 95-modeller er litt for umodne.. men grensene kommer sikkert til å forandres senere! 13 åringer har vel ikke lov til å ha kjæreste.. Du har et poeng, men jeg er svært kresen på den alderen, hvis de er modne til alderen å være så går det bra! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg går helst for min alder + Går med ett år yngre. Men ikke lavere enn det. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg er 92-modell og har satt en grense ned til 95-modeller.. Blir litt rart hvis jeg skal ha noen på samme alder som lillesøstera mi.. Dessuten er det bare på grensa til at 95-modeller er litt for umodne.. men grensene kommer sikkert til å forandres senere! Jeg er 91, og jeg syns folk som er født i 93 blir for fjortiss for å væra sammen med. Syns det funker hvis jenta er 92, men ikke no særlig yngre egentlig. Ikke når jeg bare er 17. Kunne vært sammen med noen som var yngre om jeg f.ex. var 30 eller noe. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg er 91, og jeg syns folk som er født i 93 blir for fjortiss for å væra sammen med. Syns det funker hvis jenta er 92, men ikke no særlig yngre egentlig. Ikke når jeg bare er 17. Kunne vært sammen med noen som var yngre om jeg f.ex. var 30 eller noe. Enig der, føler de fleste som er yngre enn det er veldig umodne ... Slik som når jeg slo opp med hun forige jeg var sammen med (var ett år yngre), hun og alle vennene hennes "hater" meg nå. Jeg har bare slått opp. Fjortizz Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 synes "standard creepiness rule" egentlig er en god veiledning: Alder/2+7 Lenke til kommentar
FrustrertBlogger Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Jeg er 26 år... Hva vil dere si er akseptert aldersforskjell på ei dame? Nedover.... Hmmmmm.....trenger ikke være Derrick.... eller blindehund for den sakens skyld, for å kjenne den sursøte eimen av dårlig samvittighet fra dette innlegget.. Endret 22. juni 2008 av FrustrertBlogger Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Som sagt så velger jeg med omhu! Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ut fra det jeg vet, så eldes utseendet til jenta veldig rask etter fødsel og stress, og for å se noen lunde like gammel eller yngre, og ikke eldre enn mannen, må dama være yngre enn mannen. 0-6 års forskjell er bra har jeg hørt. Ellers så er det bare å følge kjærligheten. 20 VS 40 xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå