Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er akseptert aldersforskjell?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært 26 så hadde jeg prøvd å holdt meg til 20 og opp, men antar at 18 og opp kunne ha funka det også. 16 hadde jeg ikke gjort da.

Men det er da opp til vær enkelt. Jeg er ilag med ei på 24 og er 20 selv. Har flørta med ei på 40.

Lenke til kommentar

En "regel" som ihvertfall tidligere har versert her på forumet er din egen alder/2 + 7. Altså i ditt tilfelle, 20. Jeg selv har sans for den regelen, men juridisk sett så går alt over 16 greit. Men dette er egentlig opp til dere selv, og vi her på forumet kan ikke bestemme hva du skal synes om aldersforskjell.

Lenke til kommentar

Jeg har vært sammen med en som er 15 år eldre enn meg. Så ikke noe galt i det. Jeg ser for så vidt ikke noe gale i at hun er under 16, men det kan foreldrene gjøre. De kan også gripe inn når hun er under 18 hvis de ikke liker aldersforskjellen. Da spiller det liten rolle hva dere selv mener. Jeg for min del synes slikt er idiotisk, kjærlighet har ingen alder.

Lenke til kommentar

Når man er 26 år, så begynner livet å ta litt form, eller hva jeg skal si. I den alderen er det mange som gifter seg, får barn, flyttter sammen, osv.

Det jeg tenker, er at en 26-åring som kanskje begynner å bli litt seriøs, ikke passer sammen med ei jente på 18 år, som mest sannsynlig har helt andre planer for åra som kommer, enn en på 26 år. Hvis du et ute etter et forhold som det skal være litt hold i, så burde hun vel være minst 20. Ikke under 18 i alle fall.

Lenke til kommentar
Jeg er 26 år... Hva vil dere si er akseptert aldersforskjell på ei dame? Nedover....

Hadde forsøkt å unngå de under 20, og alt under 18 begynner å bli ekkelt. Du kan ikke være 26 og finne deg dame på vgs.

Man kan være over 20 år å gå på vgs :yes: .

Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke gått for noen under 20, men det er meg. Som mari-jenta skrev begynner livet oftest å ta litt form når man er 26, ei jente på 18 og under vil sannsynligvis ikke ha familie på endel år framover. Nå vet ikke jeg hvor mye du har tenkt på barn o.l men jeg ville holdt grensa på 20.

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...