Lamborgini Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en chorus effektpedal (til gitar), men har lite peiling om hva som er bra og hva som ikke er så bra. Så, noen som har peiling? Tenker også litt på en delay pedal, og har like lite peiling der også . Forslag? Jeg tenker meg en pris på rundt 800 kr (pr pedal). Endret 17. juni 2008 av Lamborgini Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har en choruspedal fra boss, ch-1. Fin lyd og to utganger for stereo. Meget fornøyd Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) okei. Kanskje jeg velger den. Vil helst ha boss, så det passer bra. Noe annet jeg også lurer på...fotbrytere. Hva kan man bruke dem til? Jeg har disse pedalene: JD CryBaby Original Boss RC-2 Loop Station Boss DS-2 (Turbo Distortion) Marshall JH-1 (The Jackhammer) Hvis jeg kjøper en fotbryter, hva kan jeg bruke den til, med tanke på de pedalene jeg har (og evt. den Boss CH-1 hvis jeg skaffer meg den også)? EDIT: Ser på den Boss DS-2 at den har en inngang under input, hvor det står remote...kan jeg da ved hjelp av en fotbryter bytte mellom hvilken "kanal" jeg bruker på pedalen (tilsammen 2 kanaler)? EDIT 2: Det samme har Boss LoopStation, men der står det STOP/TEMPO. Kan man endre på tempoet ved hjelp av en fotbryter? Endret 17. juni 2008 av Lamborgini Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er litt usikker, men jeg tror du kan bruke den til å bytte mellom de to "kanalene" på ds-2'en. Vet ikke om den har noen funskjon på RC-2'en så der må noen andre hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå