Teds Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei! Får en 10-15 mail hver eneste dag som går rett i useriøs e-post på Outlook noe som til tider kan være frustrerende. Det er meget sjeldent at det kommer "viktig" e-post i denne mappen, men det kan skje og dermed vil jeg ikke hake av i innstillingene om at all mail skal slettes i stedet for å komme i useriøs e-post. Likevel lurer jeg på om det finnes en innstilling som sletter all mail i useriøs e-post ved avslutting av program eller lignende? Hadde vært greit om de automatisk ble slettet over en liten periode i stedet for å måtte tømme mappen hver eneste dag. Håper noen forstod spørsmålet mitt og finner frem til et klokt svar! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Dessverre, dette er kun mulig for mappen Slettede elementer. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har Outlook 2007 og der kan jeg velge dette under Verktøy -> Alternativer -> Innstillinger og Søppelpost Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det stemmer nok ikke. Det du kan velge der er å slette søppelpost umiddelbart uten å flytte de til mappen Søppelpost, ikke å tømme mappen ved avslutning av programmet, som trådstarter ønsker. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Glemte selvfølgelig å legge ved at jeg har 2003-versjonen, noe jeg regner med ikke har den muligheten som 2007-versjonen har. Jeg takker for all respons likevel! Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det stemmer nok ikke. Det du kan velge der er å slette søppelpost umiddelbart uten å flytte de til mappen Søppelpost, ikke å tømme mappen ved avslutning av programmet, som trådstarter ønsker. Dette kan jeg hake av for i Outlook 2007: "Slett e-post som antas å være søppelpost, i stedet for å flytte dem til Søppelpost-mappen" Da slettes søppelpost med en gang. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er korrekt men det var ikke det trådstarter ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå