Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en ganske så deilig følelse i dag da jeg fant ut at Anandtech nylig har anbefalt en ganske lik handlevogn som det jeg jeg nettopp har bestilt.

Selv etter et år med ganske total fravær fra dette gemet. Kloke hoder tenker likt! :)

Linken fungerer ikke. Handlevognen altså. Kryss av lesbar for alle.

 

Edit: Ok oppsett, men du hadde fått mye mer igjen for pengene hadde du valgt E8400 og HD4770 istedenfor E8500 og HD4650. Når det kommer til hovedkort ville jeg helelr valgt et billigt EP45 GB HK eller et P5Q Asus HK.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Ånei!

 

Da jeg tok fra hverandre PCen istad, la jeg CPUen på en opprevet antistatisk pose. Da jeg så skulle gripe etter skrutrekkeren greide jeg å nappe til posen, noe som gjorde at CPUen føyk av posen, og småspratt 10-15 cm bortover, med kanskje maxhøyde 1 cm. Den lå hele tiden med brikkesettet (?) ned, og bordet er helt flatt, med bare litt støv på seg. Jeg så ingen tegn på skade når jeg kikket.

 

Spørsmålet er nå: hva er sannsynligheten for at den nå er ødelagt?

 

Så-stor-at-det-er-bare-å-skrive-retursøknad-til-Komplett.no-så-fort-som-mulig? Eller skal det mere til?

 

For, ved tanke på at jeg er vil være på et fly til Canada den 21., så er dette litt kritisk. Litt kjedelig å måtte sende den tilbake fra Canada, junåww.

 

Noen innspill?

Endret av WheelMan
Kjøp / salg er bruktmarked-mat
Lenke til kommentar

Hei alle sammen :)

Er ute etter stille kabinettvifter som flytter mye luft.

Kan noen hjelpe en? Jeg regner med at det er vanlig med 3 pinner på viften ennå?

Krav:

120 mm størrelse

25 mm tykkelse

Stille

 

@koffeinkanin:

Rigg opp pcen din utenfor kabinettet og test heller. Ha i rambrikke, OS HDD, PSU og skjerm så får du vel et bilde om den ikke skulle være ødelagt.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tror største risikoen med å kaste de veggimellom er statisk elektrisitet, men det skal endel til for å ta livet av maskinvare på den måten i dag. Har mishandlet nok av maskinvare, og har enda ikke drept noe på grunn av statisk elektrisitet.

Lenke til kommentar

Fjoh, godt å høre. Men i samme slengen, når jeg vasket vekk det termiske med Arctic Silver ArtiClean, er jeg ganske sikker på at en dråpe traff litt av metallet. Er dette veldig farlig, ved tanke på at jeg ikke vil bruke prosessoren på over en måned, noe som gir den god tid til å tørke?

 

@ Wheelmann; Jeg vet salg ikke er lov her, men satset på en kjapp handel før noen la merke til det. :innocent:

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...