endrebjo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jeg fikk en ganske så deilig følelse i dag da jeg fant ut at Anandtech nylig har anbefalt en ganske lik handlevogn som det jeg jeg nettopp har bestilt. Selv etter et år med ganske total fravær fra dette gemet. Kloke hoder tenker likt! Edit: Hadde brukt admin-linken. Endret 29. juli 2009 av endrebjo Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jeg fikk en ganske så deilig følelse i dag da jeg fant ut at Anandtech nylig har anbefalt en ganske lik handlevogn som det jeg jeg nettopp har bestilt.Selv etter et år med ganske total fravær fra dette gemet. Kloke hoder tenker likt! Linken fungerer ikke. Handlevognen altså. Kryss av lesbar for alle. Edit: Ok oppsett, men du hadde fått mye mer igjen for pengene hadde du valgt E8400 og HD4770 istedenfor E8500 og HD4650. Når det kommer til hovedkort ville jeg helelr valgt et billigt EP45 GB HK eller et P5Q Asus HK. Endret 29. juli 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Ånei! Da jeg tok fra hverandre PCen istad, la jeg CPUen på en opprevet antistatisk pose. Da jeg så skulle gripe etter skrutrekkeren greide jeg å nappe til posen, noe som gjorde at CPUen føyk av posen, og småspratt 10-15 cm bortover, med kanskje maxhøyde 1 cm. Den lå hele tiden med brikkesettet (?) ned, og bordet er helt flatt, med bare litt støv på seg. Jeg så ingen tegn på skade når jeg kikket. Spørsmålet er nå: hva er sannsynligheten for at den nå er ødelagt? Så-stor-at-det-er-bare-å-skrive-retursøknad-til-Komplett.no-så-fort-som-mulig? Eller skal det mere til? For, ved tanke på at jeg er vil være på et fly til Canada den 21., så er dette litt kritisk. Litt kjedelig å måtte sende den tilbake fra Canada, junåww. Noen innspill? Endret 30. juli 2009 av WheelMan Kjøp / salg er bruktmarked-mat Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hei alle sammen Er ute etter stille kabinettvifter som flytter mye luft. Kan noen hjelpe en? Jeg regner med at det er vanlig med 3 pinner på viften ennå? Krav: 120 mm størrelse 25 mm tykkelse Stille @koffeinkanin: Rigg opp pcen din utenfor kabinettet og test heller. Ha i rambrikke, OS HDD, PSU og skjerm så får du vel et bilde om den ikke skulle være ødelagt. Endret 30. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Prosessorer tåler kjempemasse. Støt har nesten ingenting å si. Fyr den i PC-en, kan nesten garantere at den virker. Ellers har du vært veldig uheldig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Du kan kaste prosesosrer veggemellom og de fungerer enda. De skal nesten fysisk sprekke før de slutter å fungere. Endret 30. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Og med de nye soklene uten pinner på prosessoren så har de blitt enda mer robust! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tror største risikoen med å kaste de veggimellom er statisk elektrisitet, men det skal endel til for å ta livet av maskinvare på den måten i dag. Har mishandlet nok av maskinvare, og har enda ikke drept noe på grunn av statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Fjoh, godt å høre. Men i samme slengen, når jeg vasket vekk det termiske med Arctic Silver ArtiClean, er jeg ganske sikker på at en dråpe traff litt av metallet. Er dette veldig farlig, ved tanke på at jeg ikke vil bruke prosessoren på over en måned, noe som gir den god tid til å tørke? @ Wheelmann; Jeg vet salg ikke er lov her, men satset på en kjapp handel før noen la merke til det. Endret 30. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Så-stor-at-det-er-bare-å-skrive-retursøknad-til-Komplett.no-så-fort-som-mulig? Eller skal det mere til? Koffeinkanin: btw, om du selv har skyld i at maskinvare blir defekt er det svindel å lyve seg til en retur Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du kan kaste prosesosrer veggemellom og de fungerer enda. De skal nesten fysisk sprekke før de slutter å fungere. Og tro det han sier, han har gjort det meste og klart det meste :!: Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som kan bekrefte at dette skjermkorte er et ekte mtp. prisen. Eller er det en annen verson eller noe? HD 4890 Vist det stemmer, bestiller jeg en nå med en gang. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...bc:36132%3br:pg http://www.pckiosken.no/PartDetail.aspx?q=...32%3br:hardware http://www.dataspesialisten.no/PartDetail....bc:36132%3br:pg http://www.meeter.no/PartDetail.aspx?q=p:2...32%3br:hardware Ser ikke ut som Multicom er alene om denne prisen, nei. Men hvorfor er det så utrolig billig? Dette er jo til og med en overklokket versjon? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Noen som vet hvor man kan få lynkoblinger til hydraulikk til 1/2" slange? Skal bruke det til vannkjøling, koble av og på radiator liksom. Endret 31. juli 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som kan se på denne posten? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14128859 Trenger enda hjelp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Er Gen 2 SSDene til Intel noe å satse på? Noen som er bedre en disse på markedet som er i samme prisklasse? Vil den henge etter med bare 70 MB/s write mot OCZ som har 145 MB/s på sin 60 GB? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tror det blir litt værre om de skal være kraftige med 3pin. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Null problem og finne vifter med 3-pins som er kraftige, Skythe Flex 1900rpm er jo 3-pins;) Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Er Skythe ultra kaze 3k 3-pins? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå