Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men den kan ofte deles i to. Åltså til 4pinnere :)

Jeg vurderer å bytte harddisken i laptopen min med en SSD, for å luke vekk litt støy. Vet allerede at den klarer seg noen timer passivt på CPU. Forslag? Trenger ikke være Vertex-speed, men raskere enn 5400rpm'eren som står i nå :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg var litt optimistisk nå. Tror heller jeg sparer til en Vertex, og smeller den i stormaskinen. Så har man litt mer bang der heller.

Laptopen brukes bare til skole/film uansett. Men hadde vært sweet å få den lydløs.

Kanskje jeg bare kjøper en 16GB minnepenn og kjører os fra den :ninja:

Lenke til kommentar
Vel, jeg var litt optimistisk nå. Tror heller jeg sparer til en Vertex, og smeller den i stormaskinen. Så har man litt mer bang der heller.

Laptopen brukes bare til skole/film uansett. Men hadde vært sweet å få den lydløs.

Kjipt om den skulle knekke da. Kjøp sånn minimini usb stick

Sjekk ut denne; SSD på Pci slot for bærbare

http://www.dinside.no/814085/geniale-ekstr...er-for-baerbare

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

Ikke Vertex, 80gb intel koster det samme som 60gb Vertex ;)

Lenke til kommentar
MÅ man ha et hovedkortbrett for å feste et hovedkort i en treplate? Hvordan skal jeg gjøre det? Hva må jeg huske på når jeg skal feste det?

Du bør det. Du kan komme til å få problemer med festing av PCI/PCI-e-kort. Ellers er skulle det vel gå fint med bare standoffs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...