Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det ultimate grafikkspillet, ja, men det hjelper lite når det tar 30 min å spille gjennom.

Og som jeg sa, gameplayet er greit, men ikke fjorten ganger.

Personlig har jeg vel spilt det igjennom 3-4 ganger, og nå ligger det på disken og "støver bort".

 

EDIT: Leif

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Det er det ultimate grafikkspillet, ja, men det hjelper lite når det tar 30 min å spille gjennom.

Og som jeg sa, gameplayet er greit, men ikke fjorten ganger.

Personlig har jeg vel spilt det igjennom 3-4 ganger, og nå ligger det på disken og "støver bort".

 

EDIT: Leif

Tviler det tar 30 min å spille gjennom Crysis på Delta Difficulty i tillegg til å velge den mer "assault" veien og drepe de fleste man kommer over.

 

Jeg er lei av å spille singleplayer helt igjennom, men jeg har til gode å spille det med Very High, noe jeg sikler etter. For meg er fin grafikk noe som tiltrekker meg og gjør gameplay et stort pluss.

 

Nå for tiden spiller jeg veldig mye online, som faktisk er veldig underholdende :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd min Dell UltraSharp 2408WFP i spill ennå (er uansett ikke verdens største gamer akkurat :p ), men ser ut som den er bra til skrivebordsbruk og film. Men merker bittelitt rød-etterslep når jeg flytter rundt på vinduer på hvit bakgrunn. Men bortsett fra det er skjermen helt fantatisk, utrolig høy oppløsning og skarpe, friske farger :D

 

EDIT: Oi, der forsvant rød-etterslepet når jeg testet på nytt. Kanskje har skjermen blitt litt mer "varm i trøya" nå.

 

EDIT 2: Kom på at jeg faktisk har testet den i Bubble Trouble. Merket ingen etterslep da.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Tok nettopp og testet ytelseforskjellen mellom Cysis upatchet og med 1.2, og resultatet ble:

 

crysiscpu17735iw6.jpg

Det første resultatet er Crysis ikke patchet

 

crysisgpu17735gx3.jpg

Det første resultatet er Crysis ikke patchet

 

Gjennomsnittet gikk opp med 10 FPS, trodde ikke det var så mye å hente med en patch.

 

Innstillinger:

Alt på High med XP

AA 4

1680x1050

 

Skal nå sjekke om jeg får bedre ytelse med 177.39 Beta.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Skal begynne å teste 9800GX2 nå. Hvilken driver anbefaler dere?

 

Har hørt mye bra om både 177.24, 177.35 og 177.39 modifisert.

Samt TweakForce sin tweaka 175.63 driver :)

 

 

 

For mitt 8800GTS 640MB så har faktisk ytelsen blitt endel mer stabil og bedre med 177.24, men den hadde en del visuelle bugs, med 177.35 ble de visuelle problemene fikset og jeg syntes både IQ og ytelse virker mer stabil og bedremed noen av 175.xx driverne. 177.39 fungerer også veldig bra, bare at jeg av en eller annen merkelig grunn ikke får opp nVIDIA Kontrollpanelet.

 

 

Mine favoritter fra 175.xx serien var 175.80, samt TweakForce sin tweaka 175.16 og 175.63 :)

 

 

 

Men det er klart, ting kan jo være endel annerledes for 9800GX2, men 177.xx ser ut til å gi bedre ytelsen uansett kort egentlig, hvert fall det inntrykket jeg har fått :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...