Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ikke du ha deg en Enermax Revolution 1250W?

Prøver å finne en plass i det store utland som kan sende en slik til meg :)

Men det er ikkje alltid like lett :(

Er det noen som kan hjelpe meg så blir jeg evig glad :D

De fleste selgerne på Ebay sender til Norge. Har selv meget lyst på en, men så er det jo det med om man virkelig trenger det eller ikke. TT 850W funker fint for øyeblikket, men vil ha Enermaxen :(

Lenke til kommentar
HAha ! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17964078

Legg merke til

gies bort grunnet overgang til 3,5" disketter.

Børge D. Iskett? :p

"2 nøkler medfølger, en kan brukes om gangen."

"Det er vippefunksjon på skilleveggene, ergo kan en lett komme til ønsket diskett."

Jammen en fin diskettboks!

Spørsmål: Finnes det et program som klarer å slette filer og mapper uten noe hes og stress? Unlocker fungerer ikke. Det er snakk om mapper som gir melding a la "you need permission to perform this action" eller "you'll need to provide Administrators permission to delete this folder" og jeg gidder ikke gjøre 15313 steg i "Advanced Security Settings for Windows" for å endre "permissions" til diverse brukere og bla bla bla.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvis alle mappene du skal slette/endre ligger under en mappe kan du jo sette riktige rettigheter på den mappa, og så sette de endringene til å arves til alle undermapper/filer.

Lenke til kommentar
Hvis alle mappene du skal slette/endre ligger under en mappe kan du jo sette riktige rettigheter på den mappa, og så sette de endringene til å arves til alle undermapper/filer.

Jo, men hele systemet er unødvendig avansert + at noen mapper stod det at jeg ikke hadde rettigheter til å endre rettigheter på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...