WheelMan Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Skal kjøpe Coolermaster Storm scout folkens http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=451753 Kommer i norske butikker 20. Mai :3 OOooooooverlegen kasse, kompakt, svart inni, god kjøling, STILIG utseende, "LAN" optimized. Jeg lukter.. ripoff. Selv om jeg ikke klarer å sette fingeren på det har jeg sett den stilen før. Endret 4. mai 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Enig i den Wheely, den ligner kraftig på et annet vi har sett før, men hva heter det Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Enig i den Wheely, den ligner kraftig på et annet vi har sett før, men hva heter det Minner vel kanskje en aning om antec ninehundred? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Det også, men det er enda et :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er denne radiatoren noe å satse på? Finnes det bedre alternativer som ikke er noe serlig tykkere enn den der? (34mm) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Den der er meget god, har du plass til trippel? Bruker Thermochill pa 120.3 og en trippel av Swiftech..de er tynne og passer sammen med en så tykk raddis som Thrmochill sine er når man skal ha smørbrød-kombinasjon=) Endret 4. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har kun plass til dobbel. Skal ha to stk tenke jeg om det er nødvendig? Skal kjøle CPU og GPU av den nyere sorten (i7) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) 2 stk kan være greit og ha da, og er lett og lage smørbrød av de. Tynne vifter imellom og en raddis på hver side;) For en trippel burde man ha da, men siden du ikke har plass så går 2x dual fint. Skal selv bruke oppsettet mitt på cpu ( I7 )og 2xgpu Endret 4. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Blir ikke plass til smørbrød, men en radiator i hver ende av kabinettet. Har dere en ok pumpe å anbefale som ikke er av de størrste i størrelse. Har sett litt på denne: http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...roducts_id=3112 Men er disse like gode? http://www.sidewindercomputers.com/swiftechmcp355.html Tar en del mindre plass den siste der. Endret 4. mai 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 355 er meget god hvis du kjøper en custom topp som gjør at flowen blir bedre;) 655 er også meget god, er den jeg bruker...men 355 er like så god løfteevne( som er viktigst ) som 655, også bedre med annen topp. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hvordan bør loopen settes sammen for å få mest mulig ekkfet? Tror det blir kortes om jeg gjør det slik: Pumpe -> RAD1 -> CPU -> GPU -> RAD2 + evt. takn Men om dette er en dårlig løsning bytter jeg heller litt plass på ting. Endret 4. mai 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvordan bør loopen settes sammen for å få mest mulig ekkfet? Tror det blir kortes om jeg gjør det slik: Pumpe -> RAD1 -> CPU -> GPU -> RAD2 + evt. takn Men om dette er en dårlig løsning bytter jeg heller litt plass på ting. Det er så godt som optimalt. Men det betyr ingenting. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det skal fungere helt fint=) 2 andre forslag: Pumpe-Rad1-cpu-Rad2-gpu Pumpe-Rad1-Rad2-cpu-gpu Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk skal dere ha Har et par spørsmål om blokker også, men det kan vi ta i den andre tråden jeg har opprettet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) F-F-F-F-F-F-Fuck my life! Harddisken min er død. Tok den ut av kabinettet idag, p.ga skulle rense litt støv osv. Når jeg setter den inn igjen er den dau. Den kommer til windows loading, men så looper den der i 5 min, så kommer BSOD... ! Noen forslag om hvordan "fikse" det? Skal prøve å koble den til en annen pc for å få ut litt data osv. PS: Når den "looper" i windows loaden, så gir den fra seg en dyp klikk lyd hvert 10 sekund.. Endret 4. mai 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hiv den i frysern så du kanskje kan få reddet det du har på den;) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jo, tenkte jeg skulle det. Sendt RMA til komplett nå, ba om en harddisk av typen; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391645 ; Dette er harddisken som er død; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327715 Hvis dere leser kommentarene , så er det flere som har fått den til å dø på ca 1 år.. -_-" Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Får håpe det ikkje skjer med meg, då tar eg livet av meg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei, jeg har ikke noen "zip lock" poser.. går det fint med vanlige poser? (brødposer) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 F-F-F-F-F-F-Fuck my life!Harddisken min er død. Tok den ut av kabinettet idag, p.ga skulle rense litt støv osv. Når jeg setter den inn igjen er den dau. Den kommer til windows loading, men så looper den der i 5 min, så kommer BSOD... ! Noen forslag om hvordan "fikse" det? Skal prøve å koble den til en annen pc for å få ut litt data osv. PS: Når den "looper" i windows loaden, så gir den fra seg en dyp klikk lyd hvert 10 sekund.. Statisk elektrisitet FTW Neste gang bruker du nok antistatisk lenke i stedenfor ullsokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå