Carl Sagan Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vis du finner dem i BIOS er alt OK. Da må du bare innstalere S-ATA driver før du velger disk under OS-install. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg finner den ikke i bios, det som er problemet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Overgitt modus: Da sier jeg "takk" for de folka som har klart å ødelegge Intel Core™ i7 Quad Tråden tråden. De vet selv hvem de er.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kondolerer Nizzen, leste igjennom slutten og vil bare si tragisk Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Kondolerer Nizzen, leste igjennom slutten og vil bare si tragisk Kondolerer, utrolig at folk ikke kan oppføre seg! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg tror det er her jeg skal poste det jeg har en gammel stasjonær pc som jeg kjøpte i 2005 eller noe sånt (fra komplett.no) og jeg har ekstremt lyst til og sette inn noen nye deler i den for å få den litt bedre, selvom jeg ikke er misfornøyd med den.. (men den har jo bare 960 mb ram så... :/) den har vista, men jeg vet ikke hvilken pc det er... men det er ihvartfall en v7 skjerm, og det er et logitech tastatur som fulgte med:D jeg legger ut bilder senere Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg tror det er her jeg skal poste det jeg har en gammel stasjonær pc som jeg kjøpte i 2005 eller noe sånt (fra komplett.no) og jeg har ekstremt lyst til og sette inn noen nye deler i den for å få den litt bedre, selvom jeg ikke er misfornøyd med den.. (men den har jo bare 960 mb ram så... :/) den har vista, men jeg vet ikke hvilken pc det er... men det er ihvartfall en v7 skjerm, og det er et logitech tastatur som fulgte med:D jeg legger ut bilder senere For det første er det mye letter å hjelpe deg hvis vi kan få oversikt over hvilke komponenter du har nå. For å se hvilke deler du har, så kan du laste ned Everest, som lister opp det meste. http://www.lavalys.com:8081/everestultimate501.exe Lenke til kommentar
haakl Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 [...] For det første er det mye letter å hjelpe deg hvis vi kan få oversikt over hvilke komponenter du har nå. For å se hvilke deler du har, så kan du laste ned Everest, som lister opp det meste. http://www.lavalys.com:8081/everestultimate501.exe jeg er så blå når det gjelder pc at jeg ikke engang burde hatt en, men jeg skal få hjelp av en kompis til og åpne og se litt inni kabinettet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er det mulig å lage en ny partisjon på en harddisk uten å skade noen av filene som er der fra før? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Utdyp mer hva du vil frem til... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har en laptop hvor jeg kjører XP, men ønsker å legge inn linux på den for å kjøpe dualboot. Og da trenger jeg en egen partisjon for linux, men jeg ønsker ikke å formatere eller miste noen av filene på harddisken. Forsår du nå? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har en laptop hvor jeg kjører XP, men ønsker å legge inn linux på den for å kjøpe dualboot. Og da trenger jeg en egen partisjon for linux, men jeg ønsker ikke å formatere eller miste noen av filene på harddisken. Forsår du nå? Du kan komprimere den partisjonen du har og lage en ny til Ubuntu. Hvis jeg ikke tar feil så kan Ubuntu-installeren gjøre dette automatisk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fant ut at jeg heller skulle legge inn W7, men jeg har kun build 7000. Duger den eller bør jeg laste ned en nyere? Hva heter den nyeste versjonen som er ute? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 7106 skal være siste, dog er den sjelden å se på intarwubzen enda. 7077 er godt spredt og finns i både x64 og x86. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 okei, går det ann å oppgradere etterhvert eller må en legge inne alt på nytt om en vil ha en ny versjon? Passer kanskje ikke helt her dette men. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg oppgraderer, og det har gått fint. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Noen som har noen gode tips til hva jeg kan bruke ett D-Link DCS-2121 til? Det må da være noen kule funksjoner på det siden det koster såpass. Endret 19. april 2009 av cyclo Kjøp, salg og bytte tas på bruktmarkedet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Sette det i dusjen til dama? Endret 19. april 2009 av cyclo Fjernet quote Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 To viktige ting i livet: Dau mus og levende mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå