Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror det er her jeg skal poste det :D

jeg har en gammel stasjonær pc som jeg kjøpte i 2005 eller noe sånt (fra komplett.no) og jeg har ekstremt lyst til og sette inn noen nye deler i den for å få den litt bedre, selvom jeg ikke er misfornøyd med den.. (men den har jo bare 960 mb ram så... :/) den har vista, men jeg vet ikke hvilken pc det er... men det er ihvartfall en v7 skjerm, og det er et logitech tastatur som fulgte med:D jeg legger ut bilder senere

Lenke til kommentar
jeg tror det er her jeg skal poste det :D

jeg har en gammel stasjonær pc som jeg kjøpte i 2005 eller noe sånt (fra komplett.no) og jeg har ekstremt lyst til og sette inn noen nye deler i den for å få den litt bedre, selvom jeg ikke er misfornøyd med den.. (men den har jo bare 960 mb ram så... :/) den har vista, men jeg vet ikke hvilken pc det er... men det er ihvartfall en v7 skjerm, og det er et logitech tastatur som fulgte med:D jeg legger ut bilder senere

For det første er det mye letter å hjelpe deg hvis vi kan få oversikt over hvilke komponenter du har nå.

For å se hvilke deler du har, så kan du laste ned Everest, som lister opp det meste.

http://www.lavalys.com:8081/everestultimate501.exe

Lenke til kommentar
[...]

For det første er det mye letter å hjelpe deg hvis vi kan få oversikt over hvilke komponenter du har nå.

For å se hvilke deler du har, så kan du laste ned Everest, som lister opp det meste.

http://www.lavalys.com:8081/everestultimate501.exe

jeg er så blå når det gjelder pc at jeg ikke engang burde hatt en, men jeg skal få hjelp av en kompis til og åpne og se litt inni kabinettet.

Lenke til kommentar
Jeg har en laptop hvor jeg kjører XP, men ønsker å legge inn linux på den for å kjøpe dualboot. Og da trenger jeg en egen partisjon for linux, men jeg ønsker ikke å formatere eller miste noen av filene på harddisken.

Forsår du nå? :)

Du kan komprimere den partisjonen du har og lage en ny til Ubuntu. Hvis jeg ikke tar feil så kan Ubuntu-installeren gjøre dette automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...