Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er et program du kjører i windows, så du må koble disken til en PC som allerede har windows. Husk at du ikke skal gjenopprette data til samme HDD som du henter dataene fra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Men hvordan er det å ta ut disken fra laptopen, med tanke på garanti? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bryter neppe garantien ved å ta ut harddisken. Er ihvertfall ikke noe garanti forsegling på laptop harddiskene jeg har i mine laptoper Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Samme her SLi, harddisker pleier og ha en egen luke nettopp så man slipper å bekymre seg for å bryte garantien. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Shuttle kommer med mac lignende sak. As for the equipment system, a platform based on Windows XP Home Edition, it is as follows: * Dual-processor Intel Atom 330; * Chipset with Intel 945GC South Bridge ICH7; * Integrated in Chipset Graphics Intel GMA 950; * 1 GB RAM DDR2 (may increase up to 2 GB); * Audio Codec Realtek ALC662, and two stereo speakers mounted in the shell capacity of 2 W each; * Gigabit Ethernet-controller Realtek RTL8111C; * Wireless Network Adapter Wi-Fi 802.11b/g/n; * Hard disk capacity 160 GB SATA, spindle which rotates at a speed of 5400 revolutions per minute (which is allowed to set the hard drive of up to 600 GB); * Built in card reader 4-in-1, operating formats SD / MMC / MS / xD; * Integrated 1.3-megapixel webcam and microphone; * Five Port USB. But so far just do not know what the price of this product can be purchased. Endret 21. mars 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 WOW! http://www.tomshardware.com/news/GeForce-G...l#xtor=RSS-1811 Although the specifications were not officially announced, details regarding the upcoming GeForce GTX 275 have surfaced. There's nothing juicer than a good rumor, especially when gamers are looking for quality, performance, and value. There's certainly a lot of talk about Nvidia and ATI GPUs lately, with leaked specs, tasty rumors and thorough speculations circling the industry every day. However, when evidence presents itself without pictures or proof from official sources, sometimes information can be nothing more than a little hoopla and high hopes. Fudzilla, claims that it scored a few details regarding the upcoming GeForce GTX 275. The site reports that the GTX 275 actually looks like a GTX 295 with a higher clock. By comparison, the GTX 275, featuring a 55nm GT200 GPU, clocks in at 633 MHz with a 1164 MHz memory clock; the GTX 295 has a core clock speed of 576 MHz and a memory clock of 999 MHz. However, both cards provide a 448-bit memory interface and uses GDDR3 memory. Additionally, the GTX 275 will share a trait with the GeForce GTX 285 as well, both offering 240 shaders. Sporting a single GPU, the GeForce GTX 275 will be a dual-slot card with the usual CUDA, PhysX, and 3-way SLI support, selling for $249 when it ships during the second week of April. For the price, the card will certainly offer an impressive amount of power although the Radeon HD 4890, set to hit shelves around the same time, will give it a run for its money. With a core clock of 850 MHz and 1 GB of GDDR5 memory, the meatier ATI offering will more than likely be the dominant card if the price isn't set too high. Still, until Nvidia dishes out the official info or the GeForce GTX 275 actually surface, fans will just have to suffice with supposed facts and rumors. SYK PRIS Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 FYFAEN! DER DAUA MITT ANDRE 780i hovedkort på under et jævla år!!! FAEN Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 På tide å velge noe annet kanskje? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 WD eksterne HDD'en min funker ikke Den lager lyd, den lyser men kjenner ingen viberasjon :/ Ser ut som jeg må bytte den IGJEN. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Som Mr.Anki sa til forrige mann, kanskje på tide å velge noe annet? Evt. kan du jo åpne den og se om du finner noe morsomt inni. (Når løpet virker kjørt uansett...) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 På tide å velge noe annet kanskje? Om jeg hadde hatt penger så... Må visst leve med 780i/RMA hver 5 måned en stund til -_-" Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Som Mr.Anki sa til forrige mann, kanskje på tide å velge noe annet? Evt. kan du jo åpne den og se om du finner noe morsomt inni. (Når løpet virker kjørt uansett...) Neh, har 5 års garanti på den da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 På tide å velge noe annet kanskje? Om jeg hadde hatt penger så... Må visst leve med 780i/RMA hver 5 måned en stund til -_-" Ikke mulig å få penger slik at du kan kjøpe et annet i samme butikk da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er hos komplett.no Jeg sendte netopp en mail om det hadde vært mulig å få et kort til tilsvarende pris :(http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351827) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Får håpe de går med på det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tror de gikk med på det, fikk ihvertfall svar på eposten min om at infoen om å få annet produkt er lagt til i RMA saken. Nice Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Om du ønsker et annet produkt pleier det å gå gjennom. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Wow.. Fuck my life Gjorde absolutt ingenting, bare prøvde og prøvde, gjett om det funka a? Hmm får vel sende en mail til komplett.no og si at den funker... X48 D: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Bra det da Det er slitsomt å drive å sende inn og vente på reutr.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, det er et slit. Spessielt fra Asus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå