Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg tilbake, og denne gangen er det jeg som trenger hjelp ...

Etter en liten vannlekkasje på skjermkortet, så har det begynt å lage lyd. Vis jeg er i Windows så er det ingen lyd, men starter jeg f.eks 3DMark så kommer den en hektisk, liten og vislende suselyd. Når belastningen øker, øker lydstyrken. Nokså morsomt, egentlig :tease:

Hva kan det være som forårsaker lyden? Kondensatorer eller PWM? Må nesten vite slik at jeg kan bytte ut de(n) komponenten(e).

EDIT: Når jeg tenker meg om, så høres det ut som gnistring :no: Skal åpne dritten og ta av kjøleren, og se hva jeg finner. Kansje vanker det noen bilder av et 4870HD i overgangsfasen til loddeobjekt.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar
Hei!

Noen her inne som har erfaring med å prøve å få en Western Digital, My Book Premium til å fungere som nettverksdisk koblet til en ruter med USB?

Har en ASUS WL-500g.P ruter. Har fått kontakt med alle andre disker jeg har koblet til med USB, men den vil ikke få noen kontakt med My Boo-disken.

Jeg tror det er lettere å få svar hvis du lager en ny tråd i nettverksdelen.

Kan nok hende det :)

Akkurat nå har jeg likevel bare gitt den opp :p Prøvde med et par andre disker og de funka. Så da er det nok ganske enkelt at akkurat DEN disken ikke likte seg godt sammen med ruteren. Får heller bare bruke den med USB rett til PC'en.

Lenke til kommentar

Jeg har sett på nettet en plass en slags LED-penn som man kunne tegne på hovedkortet med, og når man satte en UV-lampe elr noe lignende mot den så man alle strekene man hadde tegnet, noe som kunne se jævlig tøft ut..

Noen som kjenner til dette? link plz :D:mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...