Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det koster med stor e-peen ja Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Nå er jeg tilbake, og denne gangen er det jeg som trenger hjelp ... Etter en liten vannlekkasje på skjermkortet, så har det begynt å lage lyd. Vis jeg er i Windows så er det ingen lyd, men starter jeg f.eks 3DMark så kommer den en hektisk, liten og vislende suselyd. Når belastningen øker, øker lydstyrken. Nokså morsomt, egentlig Hva kan det være som forårsaker lyden? Kondensatorer eller PWM? Må nesten vite slik at jeg kan bytte ut de(n) komponenten(e). EDIT: Når jeg tenker meg om, så høres det ut som gnistring Skal åpne dritten og ta av kjøleren, og se hva jeg finner. Kansje vanker det noen bilder av et 4870HD i overgangsfasen til loddeobjekt. Endret 10. mars 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Her er en omtrent handlekurv av oppsettet brukt i videoen som HW.no har laget. Dyre greier ja! --- Innlegg #1500 i denne tråden Du glemte Areca 1680ix 24 port kontrolleren som har en pris på ca 12k og adapteckontrolleren til 7 k Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er ikke jeg som har laget den Det er en i hw.no som har satt den sammen, ligger en liten artikkel om maskinen på førstesiden. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei! Noen her inne som har erfaring med å prøve å få en Western Digital, My Book Premium til å fungere som nettverksdisk koblet til en ruter med USB? Har en ASUS WL-500g.P ruter. Har fått kontakt med alle andre disker jeg har koblet til med USB, men den vil ikke få noen kontakt med My Boo-disken. Jeg tror det er lettere å få svar hvis du lager en ny tråd i nettverksdelen. Kan nok hende det Akkurat nå har jeg likevel bare gitt den opp Prøvde med et par andre disker og de funka. Så da er det nok ganske enkelt at akkurat DEN disken ikke likte seg godt sammen med ruteren. Får heller bare bruke den med USB rett til PC'en. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har sett på nettet en plass en slags LED-penn som man kunne tegne på hovedkortet med, og når man satte en UV-lampe elr noe lignende mot den så man alle strekene man hadde tegnet, noe som kunne se jævlig tøft ut.. Noen som kjenner til dette? link plz Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...aspx?plid=34902 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Sjekk disse fète bildene jeg tok nå netopp : ) Satt inn en katode i toppen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det bare hos meg ingen av artikkelbildene kommer frem på HW.no? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Prisguiden var nede i natt også, tror de jobbet med hele systemet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Har en laptop med en defekt harddisk, og lurer på hvordan mulighetene er for å få ut noe av innholdet på harddisken uten å bryte garantien? Gjelder en Multicom Compal IFT00 om noen lurer Endret 15. mars 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Får du bootet den på noen måte? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ja, det gjør jeg (tror iallefall det, jeg har bare hørt om problemet på telefon) Da kan en kanskje prøve å boote Ubuntu via CD? Kan det da være mulighet for å få tak i innholdet? Endret 15. mars 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Getdataback for NTFS er det beste jeg har prøvd noen sinne - anbefales Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det skal jeg se nærmere på Kan en boote det rett fra CD eller må en inn i feks. Linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå