Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk vifte( r) til TRUE om du ikke har liggene hjemme ;)

Er det noe vits med to vifter på TRUE?

jeg mener nei. Veldig liten forskjell fra en til 2 vifter. Selv kjører jeg bare med èn vifte nå på lavt turtall.

Da jeg hadde q6600 @ 3,8 med true så var det viktigere med ekstra vifte på pwm på hovedkortet enn ekstra vifte på TRUE :)

Lenke til kommentar
GB sitt UD3P er vel et av de bedre P45 hovedkortene der ute, ihvertfall med tanke på pris og hvor bra det klokker.

UD3 er også godt, eneste forskjellen er mangel på god SB-kjøling og en PCI-Express slot.

Hva er forskjell på UD-serien og DS-serien?

Hvordan klokker UD3(P) i forhold til P5Q Pro? Er ikke sikker på hva jeg ville valgt; liker GB sine BIOS'er bedre men asuskortet er mer populært. Flere tweaks og modder kan jeg tippe til p5q-pro'et kan jeg tenke meg da.

EDIT: Oi, sorry. Dobbelpost.

EDIT2: Ikke bare SB-kjøling og PCI-Ex slot som er forskjellen wheelman; UD3 har en ekstra PCI, mens UD3P har bedre kjøling overall (ikke bare SB) og en ekstra nettverksport. Ikke at det betyr noe da, da jeg og sikkert de fleste andre kun bruker én port. Kjølingen bytter jeg ihvertfall alltid ut ...

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

115861.jpg

At this time the world-famous company Lian Li, which is known worldwide producer of bright shells and expensive, visitors were pleased with the display of novelties, among which are already known models. One of them - building PC-888, resembles skyscraper. Inside this giant posted two 14-cm fan and one 15-cm giant that is the key to efficient cooling.

Oversatt artikkel fra russisk

http://translate.google.com/translate?u=ht...ie=windows-1251

Original

http://www.3dnews.ru/news/cebit_2009_stend_lian_li/

Hvordan skal man ta den med seg på LAN? Lettere å pakke noe som er firkanta, tror jeg :p

Endret av Terje92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...