Cortinarius rubellus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 GB sitt UD3P er vel et av de bedre P45 hovedkortene der ute, ihvertfall med tanke på pris og hvor bra det klokker. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 UD3 er også godt, eneste forskjellen er mangel på god SB-kjøling og en PCI-Express slot. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 : D Skal kjøpe meg TRUE, razer mamba og 500gb HDD etter at jeg har solgt airsoft'en min for 2500 til broren min Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Husk vifte( r) til TRUE om du ikke har liggene hjemme Er det noe vits med to vifter på TRUE? Endret 8. mars 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Husk vifte( r) til TRUE om du ikke har liggene hjemme Er det noe vits med to vifter på TRUE? jeg mener nei. Veldig liten forskjell fra en til 2 vifter. Selv kjører jeg bare med èn vifte nå på lavt turtall. Da jeg hadde q6600 @ 3,8 med true så var det viktigere med ekstra vifte på pwm på hovedkortet enn ekstra vifte på TRUE Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg (en kompis sin PC) merket forskjell fra én til to delta-vifter på 12CM. Da på 6v og en sulten gammel X2 prosessor, overklokket. Ikke mange gradene, ca 3* C mindre under load. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) GB sitt UD3P er vel et av de bedre P45 hovedkortene der ute, ihvertfall med tanke på pris og hvor bra det klokker. UD3 er også godt, eneste forskjellen er mangel på god SB-kjøling og en PCI-Express slot. Hva er forskjell på UD-serien og DS-serien? Hvordan klokker UD3(P) i forhold til P5Q Pro? Er ikke sikker på hva jeg ville valgt; liker GB sine BIOS'er bedre men asuskortet er mer populært. Flere tweaks og modder kan jeg tippe til p5q-pro'et kan jeg tenke meg da. EDIT: Oi, sorry. Dobbelpost. EDIT2: Ikke bare SB-kjøling og PCI-Ex slot som er forskjellen wheelman; UD3 har en ekstra PCI, mens UD3P har bedre kjøling overall (ikke bare SB) og en ekstra nettverksport. Ikke at det betyr noe da, da jeg og sikkert de fleste andre kun bruker én port. Kjølingen bytter jeg ihvertfall alltid ut ... Endret 8. mars 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) At this time the world-famous company Lian Li, which is known worldwide producer of bright shells and expensive, visitors were pleased with the display of novelties, among which are already known models. One of them - building PC-888, resembles skyscraper. Inside this giant posted two 14-cm fan and one 15-cm giant that is the key to efficient cooling. Oversatt artikkel fra russisk http://translate.google.com/translate?u=ht...ie=windows-1251 Original http://www.3dnews.ru/news/cebit_2009_stend_lian_li/ Hvordan skal man ta den med seg på LAN? Lettere å pakke noe som er firkanta, tror jeg Endret 8. mars 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Old news.. Noen som vet om det kabinetter kommer i salg i Norge? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Regel at det skal se stygt ut? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det der var på høyde med kabinettet over her :!: Bruker som oftest aldri de der og ja som oftest meget stygge:P Endret 8. mars 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Skulle trodd at store hovedkortselskap, hadde råd til å sette inn noen stil beviste folk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Husk vifte( r) til TRUE om du ikke har liggene hjemme Er det noe vits med to vifter på TRUE? Ahhhh, sant. oen anbefalingen med tanke på støy/effektivitet Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 oen anbefalingen med tanke på støy/effektivitet Noctua NF-P12-1300, har denne selv på min TRUE. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Giant server seized in raid on file-sharing site Swedish police find computer with 65 terabytes of files http://www.msnbc.msn.com/id/29566891 Doooh! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 oen anbefalingen med tanke på støy/effektivitet Noctua NF-P12-1300, har denne selv på min TRUE. Jeg og. Kjempe fornøyd. Men vifta er noe dyr da... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Herregud, kjøp Delta da. Ta 2 av de på og det blir bra:D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hm , prisen kan være det samme, men trenger en som går i stil : )(Svart) Skal se litt nå Hva med denne?; http://prisguide.tek.no/product.php?productId=108503 Endret 9. mars 2009 av SLi Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm , prisen kan være det samme, men trenger en som går i stil : )(Svart) Skal se litt nå Hva med denne?; http://prisguide.tek.no/product.php?productId=108503 Synes det ser ut som den bråker noe. 24 dBA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå