Cortinarius rubellus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) jeg brukte fra 300 og opptil 1500, fikk ned 10 grader på q6600. Og ble fin som ei nybakt kake den. Skal reparer en feil-lappa om noen dager:P Viktig at du snur den 90 grader vær 15-30 gang ellers feillapper du ( men dette vet du sikkert ) Og ikke bruk vann, unødvendig risiko. Fjern støvet på slipearket innimellom og pass godt på og tette rundt så det ikke kommer støv på undersiden av cpuen. Og pass på og ha en så jevn overflate som mulig når du skal slipe. Glassplate foreks. er genialt der. Endret 22. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som vet om dette er vanlige "spillskjermkort" eller om det er spessiele kort beregnet til annet bruk ? Isåfall noen som vet når de kommer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er ikke spillkort, men beregnet til CAD, 3d-programmer, etc. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ingen norske butikker som har TRUE svart versjon? https://prisguiden.no/product.php?productId=107682 EDIT: Er vel kanskje ikke heeeeeelt lurt å begynne å lappe cpu'en uten det lokket, hva om det støver noe nedi kontaktpunktene?. Mulighet for å få lånt et lokk av noen ?XD Endret 24. februar 2009 av SLi Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Netshop har svart utgave av TRUE. vises ikke i prisguide tho EDIT: kjøper definitiv denne kjøleren, men hvilken vifte anbefales med den? Endret 24. februar 2009 av SLi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du trenger ikke lokk, første gangen jeg lappet så brukte jeg bare tape bak. Du må bare passe på og børste av sandpapiret av og til=) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kanskje offtopic, men det er jo helg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 3. mars 2009 av Skagen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Kanskje litt OT... Jeg vurdere å kjøpe en demovare (TV). Noen som har erfaring med å kjøpe demovarer fra komplett.no? Hvordan gjelder reklamasjonsrett på demovarer? kjøper definitiv denne kjøleren, men hvilken vifte anbefales med den? Jeg bruker Noctua på min Endret 5. mars 2009 av JFM Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hei. Jeg og brodern(JFM) hadde en liten konkuranse om hvem som klarte å bygge den beste pc-en på et budsjett på ca. 13.000kr med hardware vi fant i prisguiden. Men vi trenger en dommer til å avgjøre hvem som vinner. Her er bidragene: PC1 PC2 Sier ikke hvem som har satt i sammen hvilken Så om du, som skriver neste post, kunne velge mellom å få PC1 eller PC2 gratis. Hvilken hadde du valgt? Endret 7. mars 2009 av stiff-leet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) En blanding av 1 og 2 hadde jeg tatt=) Rett og slett pga. komponenter. Stor forskjell på 285 og 295 for og si det sånn. Og andre grunner. Men pc2 med noen forandringer hadde jeg tatt. Endret 7. mars 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Men nå må du velge Dette må vi få avgjort Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tror jeg ville tatt PC 1. Er det ikke med vifter i kabinettet, siden det er lagt ved en ekstra? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er 1x 140mm i toppen og 1x 120mm vifte bak, viftene er ment for å sette framme i kabinettene. I pc 1 er det 2 vifter og i pc 2 er det bare 1 ekstra. Siden det Antec 300 ikke har vifter framme... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vifter kan man skaffe uansett, er man nerd så har man alltids vifter hjemme :!: Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vifter kan man skaffe uansett, er man nerd så har man alltids vifter hjemme :!: Joda. Men sånn kunne ikke vi tenke nå som vi konkurerer på denne måten. Siden Anki sier PC1 og Fluesopp sier PC2 så må vi ha en til som kommer og avgjør Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei. Jeg og brodern(JFM) hadde en liten konkuranse om hvem som klarte å bygge den beste pc-en på et budsjett på ca. 13.000kr med hardware vi fant i prisguiden. Men vi trenger en dommer til å avgjøre hvem som vinner. Her er bidragene: PC1 PC2 Sier ikke hvem som har satt i sammen hvilken Så om du, som skriver neste post, kunne velge mellom å få PC1 eller PC2 gratis. Hvilken hadde du valgt? PC1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Uten og bytte noe så hadde det blitt pc1...tror jeg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå