Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

jeg brukte fra 300 og opptil 1500, fikk ned 10 grader på q6600. Og ble fin som ei nybakt kake den.

Skal reparer en feil-lappa om noen dager:P

Viktig at du snur den 90 grader vær 15-30 gang ellers feillapper du ( men dette vet du sikkert )

Og ikke bruk vann, unødvendig risiko.

Fjern støvet på slipearket innimellom og pass godt på og tette rundt så det ikke kommer støv på undersiden av cpuen.

Og pass på og ha en så jevn overflate som mulig når du skal slipe. Glassplate foreks. er genialt der.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden.

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Kanskje litt OT...

Jeg vurdere å kjøpe en demovare (TV). Noen som har erfaring med å kjøpe demovarer fra komplett.no? Hvordan gjelder reklamasjonsrett på demovarer?

 

 

kjøper definitiv denne kjøleren, men hvilken vifte anbefales med den?

Jeg bruker Noctua på min

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg og brodern(JFM) hadde en liten konkuranse om hvem som klarte å bygge den beste pc-en på et budsjett på ca. 13.000kr med hardware vi fant i prisguiden.

 

Men vi trenger en dommer til å avgjøre hvem som vinner.

Her er bidragene:

 

PC1

PC2

Sier ikke hvem som har satt i sammen hvilken :p

 

Så om du, som skriver neste post, kunne velge mellom å få PC1 eller PC2 gratis. Hvilken hadde du valgt?

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar
Vifter kan man skaffe uansett, er man nerd så har man alltids vifter hjemme :!:

Joda. Men sånn kunne ikke vi tenke nå som vi konkurerer på denne måten.

 

 

Siden Anki sier PC1 og Fluesopp sier PC2 så må vi ha en til som kommer og avgjør :D

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg og brodern(JFM) hadde en liten konkuranse om hvem som klarte å bygge den beste pc-en på et budsjett på ca. 13.000kr med hardware vi fant i prisguiden.

 

Men vi trenger en dommer til å avgjøre hvem som vinner.

Her er bidragene:

 

PC1

PC2

Sier ikke hvem som har satt i sammen hvilken :p

 

Så om du, som skriver neste post, kunne velge mellom å få PC1 eller PC2 gratis. Hvilken hadde du valgt?

 

PC1 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...