Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hmm, har da gjort det. Prøv her da. Herregud, så klarer jeg å gi dere feil link igjen HER kan dere prøve Endret 18. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det er fortsatt et Crossfire hovedkort - og to Nvidia skjermkort EDIT: Der ja, det snakker vi! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå? Trur du det blir greit eller? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm, har da gjort det.Prøv her da. Herregud, så klarer jeg å gi dere feil link igjen HER kan dere prøve Evokortet forsvant? Ville ikkje kjøpt xfi xtreme music, hvis du ikkje er ekstremt hissig på å ha et lydkort som kanskje ikkje er bedre enn det som er onboard engang. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hva i all verden er et evokort? Mvh. en som ikke kan så allt for mye om hardware. Ang. lydkort, jeg fikk kraftig hjelp til dette opsettet, og han anbefalte meg å ha det lydkortet, trur han mente at det som var med var for dårlig. Endret 18. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Regner med at dette evokortet det er snakk om er Asus P5E64 WS Evolution Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har da hk, hvis det er det dere peker til? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Bare nizzen som er forelska i sitt Evo, og ble skuffa når han fant ut du ikke skulle ha Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Haha, daså. Ble jo nesten nervøs der, sku tru jeg mangla noe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som vet hvorfor kjerne 0 og kjerne 3 har så ulik temperaur ifølge SpeedFan? Kjerne 0 = 44 Kjerne 3 = 35 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det er helt normalt. Som regel er to kjerner 8-12 grader høyere enn de to andre. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Okei, er det TRUE som er den beste innen luft kjøling nå? Vurderer å kjøpe den. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg ville tatt en titt på Gigabyte G-power 2, har testet den selv, og må si jeg er mektig imponert! Om du er ute etter litt stil, og god ytelse, ville jeg sett på Zerotherm Nirvana. Jeg elsker nesten den også Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 En kaffe takk... Bra tilltak wheelman Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Har ikke kaffe.. ..du kan få en gammel sliten RAMbrikke? Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Snakker om temperatur; ting inni PCen min blir rimelig varme. Jeg har et Antec Sonata III kabinett (lite og kompakt), og har stappet inni skjermkort, lydkort og 4 harddisker, så det blir trangt om plassen og redusert luftflyt, og tror nok det må ta en del av skylden for at det blir så varmt. Under load tipper gjerne alle 4 kjernene over 60 grader, så rammen og skjermkortet får nok også gjennomgå. Er det noen som vet om et kabinett jeg eventuelt kunne bytte dette ut med, uten de helt store forandringene i funksjonalitet? Jeg tenker da på et litt større kabinett, som likevel har fancy småting som gummiforinger til å montere harddiskene på og støvfilter foran innsuget (stort rom, masse rot -> hybelkaniner). Det viktigste er likevel bra luftflyt, sånn at jeg kan få senket temperaturen en del så komponentene mine slipper å lide. Har ingen planer om vannkjøling ennå, men går gjerne til innkjøp av ekstra vifter hvis jeg trenger det til dette nye kabinettet. Er det noen som har forslag til noe jeg kan se på? Har PSU fra før av. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har du en GPU kjøler å anbefale også eller? Må passe 8800 GT Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 bruktmarked, så en bra vannblokk der til 8800gt :- ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg syns Zerotherm har noen designfolk uten like, og anbefaler deremd den her: http://www.pcstyling.no/product_info.php?c...71ff6ee88a4e9eb Skal teste den selv - bare jeg får surra meg inn til byen og henta de Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Du få komme med en liten tilbakemelding da Endret 18. juni 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå