Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så svært interessant ut. Jeg skal snakke med eieren av kortet (siden dette er en delePC).

 

Men han skiftet bare ut kondensatorene, sant? :)

Jeg vet ikkje hva han gjorde. Det DU skal gjøre er å LESE linkene nøye! :D

 

Du finner nok ut av det skal du se :yes:

 

Jeg leste på den engelske tråden (Siden jeg ikke er så ufattelig god i tysk), Der snakket han om å skifte ut noen av kondensatorerene til en type større. Han satte også inn en motstander en rar plass, men jeg har ikke en fjerneste anelse om hvor den befinner seg.

Lenke til kommentar

 

Det var den nederlandske ja (som står på tysk).

 

Kan evt. åpne via babelfish.

 

Skjønner at du ikkje har modda før. Det som skal gjøres er å SE på bildene. Og sette på en motstand som det står på bildet på akkurat de plassene som er merket. 150k motstander og 20k motstand.

 

Joda, jeg hadde den tanken i bakhodet, men nå har det seg slik at JEG har en helt annen produsent og har en totalt annerledes LAYOUT! :)

 

hd2600xt3.jpg

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Jeg har en case her :p

 

Jeg har planer om å kjøpe meg viftestyring som skal stå i 5.25" brønn. Denne skal jo ha strøm. Sånn 4-pins molex greie. Men saken er den at om jeg tar en sånn kabel helt ned fra strømforsyninga (TX750W) så vil fet bli "mye" rot i kabinettet (eller er jeg helt på jordet?) siden kabelen har så mange kontakter.

Så jeg tenkte at kanskje en 4-pins forlenger hadde vært tingen. En forlenger med bare en "hun" og en "han" kontakt. Men vet ikke om det finnes. Noen som vet om Netshop selger noe sånt?

Lenke til kommentar

Får ikke åpnet port i routeren, en ny Dir655.

Jeg har valgt min IP, rett port og "never" under schedule i Port-Forwardingen tab-en under advanced.

Vet at det ikke er Windows/Maskinen som blokkerer, da det står i loggen f.eks at:

Blocked incoming UDP packet from 89.1xx.2x7.1xx:632x8 to 8x.2x4.16x.x1:xx535

 

EDIT: Aktiverer jeg UPnP i uTorrent blir porten åpen, men dette er jo litt problematisk med tanke på at ikke alt har UPnP-støtte f.eks WC3.

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...