Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så svært interessant ut. Jeg skal snakke med eieren av kortet (siden dette er en delePC). Men han skiftet bare ut kondensatorene, sant? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så svært interessant ut. Jeg skal snakke med eieren av kortet (siden dette er en delePC). Men han skiftet bare ut kondensatorene, sant? Jeg vet ikkje hva han gjorde. Det DU skal gjøre er å LESE linkene nøye! Du finner nok ut av det skal du se Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så svært interessant ut. Jeg skal snakke med eieren av kortet (siden dette er en delePC). Men han skiftet bare ut kondensatorene, sant? Jeg vet ikkje hva han gjorde. Det DU skal gjøre er å LESE linkene nøye! Du finner nok ut av det skal du se Jeg leste på den engelske tråden (Siden jeg ikke er så ufattelig god i tysk), Der snakket han om å skifte ut noen av kondensatorerene til en type større. Han satte også inn en motstander en rar plass, men jeg har ikke en fjerneste anelse om hvor den befinner seg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1264316/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1264316/ Det var den nederlandske ja (som står på tysk). Kan evt. åpne via babelfish. Edit: Error encountered while translating text. We're sorry we've encountered an error with your request. Endret 8. februar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1264316/ Det var den nederlandske ja (som står på tysk). Kan evt. åpne via babelfish. Skjønner at du ikkje har modda før. Det som skal gjøres er å SE på bildene. Og sette på en motstand som det står på bildet på akkurat de plassene som er merket. 150k motstander og 20k motstand. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1264316/ Det var den nederlandske ja (som står på tysk). Kan evt. åpne via babelfish. Skjønner at du ikkje har modda før. Det som skal gjøres er å SE på bildene. Og sette på en motstand som det står på bildet på akkurat de plassene som er merket. 150k motstander og 20k motstand. Joda, jeg hadde den tanken i bakhodet, men nå har det seg slik at JEG har en helt annen produsent og har en totalt annerledes LAYOUT! Endret 8. februar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har en case her Jeg har planer om å kjøpe meg viftestyring som skal stå i 5.25" brønn. Denne skal jo ha strøm. Sånn 4-pins molex greie. Men saken er den at om jeg tar en sånn kabel helt ned fra strømforsyninga (TX750W) så vil fet bli "mye" rot i kabinettet (eller er jeg helt på jordet?) siden kabelen har så mange kontakter. Så jeg tenkte at kanskje en 4-pins forlenger hadde vært tingen. En forlenger med bare en "hun" og en "han" kontakt. Men vet ikke om det finnes. Noen som vet om Netshop selger noe sånt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skal ikke være noe problem og finne en forlenger, sjekk microplex eller noe=) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 dealextreme kanskje har noe Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan kan man skjekke tempen på minnebrikkene og på chipset? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 For chipset så kan du prøve everest. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Infrarød temp.-leser? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Everest viser at hovedkort er 37 grader. Regner med at de mener chipset når de skriver hovedkort? 37 grader er vell ikke noe å være redd for? Og hvordan kan jeg finne temp på rammen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 RAM må nok måles manuelt, via en føler eller infrarød måler. Det er ikke alltid Hovedkort er NB, forresten. Det hender stadig at det er PCB-tempereatur. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Oki. Men så lenge systemet er stabilt så trenger jeg vell ikke være redd? Bestilte meg nettop enda en pakke: Akasa termisk tape (For å lime en kjøleribbe, som datt av, på plass på skjermkortet) Zalman viftestyring ZM-MFC1 Plus, Sort (Begynner å få så mange vifter ) Endret 9. februar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så lenge det er stabilt så går det nok bra, men levetiden vil nok bli noe redusert og desto kaldere, desto bedre. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Får ikke åpnet port i routeren, en ny Dir655. Jeg har valgt min IP, rett port og "never" under schedule i Port-Forwardingen tab-en under advanced. Vet at det ikke er Windows/Maskinen som blokkerer, da det står i loggen f.eks at: Blocked incoming UDP packet from 89.1xx.2x7.1xx:632x8 to 8x.2x4.16x.x1:xx535 EDIT: Aktiverer jeg UPnP i uTorrent blir porten åpen, men dette er jo litt problematisk med tanke på at ikke alt har UPnP-støtte f.eks WC3. Endret 10. februar 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Schedule skal være "always" Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Schedule skal være "always" Åja selvfølgelig. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå