-Tommy Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mine 4 samsung T166 500GB lå på rundt 35grader. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Nå har min kjære Hiper 580W sagt pang, hele 1 uke etter at garantien gikk ut. Åpnet den og fant ingen tegn til skade. Men: Funny Fact: Den er manuelt loddet Endret 1. februar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Reklamasjon kjære Duke? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Reklamasjon kjære Duke? Som sagt, det er 1 uke etter at garantien gikk ut, men det skader jo ikke å prøve. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Reklamasjon er ikke garanti. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Reklamasjon er ikke garanti. Hvor lang er reklamasjonstiden da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 5 år. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Men reklamsajon gjelder vell ikke når han har skrudd opp PSU-en? Uansett så trenger man jo ikke oppgi at man har skrudd i den. Så Duke, om PSU-en er under 5år så er det ikke noe problem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tar jeg ikke helt feil er det noen klistremerker som må ødelegges for og få disse Hiperene skrudd opp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Oi, visste ikke om denne tråden. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sist jeg reklamerte på noe så fikk jeg nytt produkt uten å sende tilbake. Da var det bare å finne ut hvilken butikk jeg bestilte fra... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg har da bestilt meg en TRUE (Thermalright ULTRA120 Extreme). Men jeg lurer på hvilke kjølepasta jeg skal bruke. Den som følger med eller Arctic Silver 5? Endret 1. februar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 AS5....ikke noe og tenke på engang Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 AS5....ikke noe og tenke på engang Wow!. Det var kjapt svar. Tusen takk kjære Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Akkuratt det der burde man lært i 1-klasse eller noe Ikke noe problem, gullet=) ( har ikke noe liv derfor svarer jeg så fort ) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Akkuratt det der burde man lært i 1-klasse eller noe Joda. Jeg vet jo at AC5 er sykt bra (derfor jeg kjøpte den). Men tenkte at kanskje den som følger med TRUE og er bra. Hvordan er den pastaen som følger med TRUE? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Akkuratt det der burde man lært i 1-klasse eller noe Ikke noe problem, gullet=) ( har ikke noe liv derfor svarer jeg så fort ) AS5 er en middelmådig kjølepasta. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så hva anbefaler du Todda7? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Akkuratt det der burde man lært i 1-klasse eller noe Ikke noe problem, gullet=) ( har ikke noe liv derfor svarer jeg så fort ) AS5 er en middelmådig kjølepasta. bare 1 pasta som er bedre, og den er kanskje 0.9 grader bedre :!: Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Arctic Cooling MX2 (MX1 går og), Coollaboratory Liquid Pro, IC Diamond, Shin-Etsu X23-etellerannettall og Thermalright sin. Sikkert flere og. EDIT: Dette var flere pastaer, og noen er sikkert 1.1 grader bedre! Alt hjelper, spesielt om man skal overklokke. En grad der, en grad her. Det munner. Endret 1. februar 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå