Kyrre S. Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Tror bare jeg har en P4 s775 liggende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Det har jeg faktisk Men den står i montert i et kabinett i en bod. Haha, jøss. Fikk faktisk tak i en på ebay, men om du en gang skal ned i boden så send gjerne bilder av maskinen om den skal på dynga 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Når vi er inne på gammel HW er jeg ute etter et socket 939 (DDR400) hovedkort, hvis noen har noe. Endret 5. november 2019 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ingen som har ett Radeon 9800 Pro kort liggende vel? Vet ikke hvor mye folk henger i den andre tråden for "hardware ønskes" så slenger inn en forespørsel her og Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ingen som har ett Radeon 9800 Pro kort liggende vel? Vet ikke hvor mye folk henger i den andre tråden for "hardware ønskes" så slenger inn en forespørsel her og var ikke tilfeldigvis de som var i gamle mac pro? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Er vel noe sære greier det ? Er ute etter ett AGP-kort med 256bit bus. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ja, tror det er PCix elns, kan evnt ta en titt når jeg kommer hjem, men tror uansett de evnt har en egen bios for å fungere med powerpc greiene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ja kan stemme det du sier der Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ja, kortene fra Mac maskinene var dyrere i sin tid. Og i etterkant så fungerer de ikke i vanlige PCer heller, og det er ingen enkel måte å modde de til å fungere heller Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Noen som kan anbefale et m.2 m-key "kabinett" med overgang til USB C (mest mulig hastighet). Er så mye å velge i, ble usikker. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Noen som kan anbefale et m.2 m-key "kabinett" med overgang til USB C (mest mulig hastighet). Er så mye å velge i, ble usikker. Skal det være USB- eller Thunderbolt-signal? Over USB 3.1 Gen 2 er du begrenset til ca 1 GB/s uansett. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Ja .. kan forsåvidt være thunderbolt her hjemme, men den bør vel være USB egentlig med tanke på bruk andre plasser. Thunderbolt er ikke så utbredt ennå. Kanskje en av hver, er jo enkelt å swappe. Edit Eller finnes det en som støtter begge protokoller? ? Det er jo samme plugg .. Endret 6. november 2019 av Kyrre S. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Ja .. kan forsåvidt være thunderbolt her hjemme, men den bør vel være USB egentlig med tanke på bruk andre plasser. Thunderbolt er ikke så utbredt ennå. Kanskje en av hver, er jo enkelt å swappe. Edit Eller finnes det en som støtter begge protokoller? Det er jo samme plugg .. Tviler på at du finner en som støtter begge deler, det blir nok i så fall veldig dyrt. Kanskje denne er noe: https://www.komplett.no/product/1123035/datautstyr/pc-komponenter/kabinetterbarebone/harddisk/icy-box-external-type-c-enclosure-for-m2# Flaskehalsen vil uansett være USB-grensesnittet, og ikke SSD-en. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 (endret) Ikke dum. Icy box har en del bra produkter. Jo, hastigheten er begrenset men det er ikke halvgalt. Hadde selvsagt vært vassere å få støtte for 40Gbps på tb3, men hvis den da ikke fungerer på majoriteten av maskiner så er det ikke så mye vits. Endret 6. november 2019 av Kyrre S. Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 6. november 2019 Del Skrevet 6. november 2019 Tviler på at du finner en som støtter begge deler, det blir nok i så fall veldig dyrt. Kanskje denne er noe: https://www.komplett.no/product/1123035/datautstyr/pc-komponenter/kabinetterbarebone/harddisk/icy-box-external-type-c-enclosure-for-m2# Flaskehalsen vil uansett være USB-grensesnittet, og ikke SSD-en. Jeg har denne og den fungerer meget bra. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Skrinlagt tankene om ett 9800 Pro, ble frarådet mtp. feilraten på disse kortene. Neste ønske på lista er da ett Geforce 6800GT/Ultra AGP kort Hyl ut om noen har ett Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 https://valid.x86.fr/4t19hv Ser det greit ut t ein som egentlig aldri har satt seg inn i overklokking tidligere? ? har kun trykka litt inn av det jeg trur er bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) Noen som har noen rimelige og brukbare open fram testbenk greier å anbefale? Selges slikt innenlands? Skal brukes til testing og styring med gammel hardware, er lei av å sitte på halv 8 på ett gul med rot og dritt over alt ? Endret 20. november 2019 av Mala Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Du kan jo bygge din egen. Jeg har laget meg 2 stk til foldingriggene mine. https://highoncoins.com/litecoin-rig/how-to-make-diy-wooden-frame-for-litecoindogecoin-rig/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Takk for tips, men kjenner jeg meg selv rett så gidder jeg ikke å leke fingernem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå