Belfaborac Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Ser ikke hvorfor risken skulle være større ved kjøp fra eBay enn fra en hvilken som helst butikk her hjemme. Så lenge du handler fra en seriøs selger og ikke velger det billigst mulige rett fra Kina selvsagt. Batteriet du linket til kommer formodentlig fra Visio Direct, som er en stor, seriøs fransk aktør innen batterier til mobiler og bærbare. Vanskelig å se hvorfor batterier derfra skulle være dårligere enn noe tilsvarende som er å finne i Norge. Er du veldig i tvil kan du alltids kontakte selger og spørre om batteriets merke og opphav. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. august 2019 Del Skrevet 20. august 2019 Var jo akkurat et slikt svar jeg ville ha Jeg aner ikke hvem Visio Direct er, men de har jo tydeligvis nok anerkjennelse til at jeg tør å kjøpe produkter fra dem. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 (endret) Er det noen her som har utført promotion / redeem på MSI sine nettsider? De har jo av og til noen bundles hvor man f.eks får en AIO når man kjøper et hovedkort o.l. Det virker som en svært kronglete og langsom affære .. Nå står det "pass Gift: awaiting receive" hos meg, men vet ikke hva som skjer videre eller om jeg må gjøre noe. Noen som kan kaste noe lys over dette? Endret 24. august 2019 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) Fikk tilbake den gamle i5 2500K riggen min her om dagen, i hvert fall CPU,hovedkort og RAM. Tenker å bruke den til Windows XP/W7 oppsett men mangler ett skjermkort, eller jeg har foreløpig mitt gamle 7800 GTX kort da Men er på utkikk etter ett kraftig skjermkort med støtte helt tilbake til Windows XP altså. Kjenner jeg irriterer meg litt over å ha kvittet meg med GTX 780Ti kortene mine nå, der hadde vært en ganske fin match ? Endret 9. september 2019 av Mala Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Atm har jeg to stk 780 uten mening med livet. Noe du er interessert i? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Snakk om 780, vasket mitt i dag. Strålende fornøyd med hvordan børsten vasket bort uttørket termisk pasta. Uheldigvis døde det før jeg ga det en real vask 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Fikk tilbake den gamle i5 2500K riggen min her om dagen, i hvert fall CPU,hovedkort og RAM. Tenker å bruke den til Windows XP/W7 oppsett men mangler ett skjermkort, eller jeg har foreløpig mitt gamle 7800 GTX kort da Men er på utkikk etter ett kraftig skjermkort med støtte helt tilbake til Windows XP altså. Kjenner jeg irriterer meg litt over å ha kvittet meg med GTX 780Ti kortene mine nå, der hadde vært en ganske fin match ? Det ser ut som det er mulig å bruke Maxwell-kort også: https://mattpilz.com/windows-xp-drivers-nvidia-geforce-gtx-970-980-980-ti-titan-x/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Atm har jeg to stk 780 uten mening med livet. Noe du er interessert i? Ikke umulig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Det ser ut som det er mulig å bruke Maxwell-kort også: https://mattpilz.com/windows-xp-drivers-nvidia-geforce-gtx-970-980-980-ti-titan-x/ Det er jo absolutt interessant Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Tror jeg har vannblokk til 780Ti liggende om noen er interessert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Lurer kanskje på om det er like greit å gå for ett GTX 970, og modde drivere filene til GTX 960 som linket til over her. Greie priser på disse brukt ser jeg, og mindre strømforbuk/lik ytelse som 780TI ca Evt. ett 980TI, men de er kanskje litt mer enn jeg tenker å bruke på en halveis retro-rigg Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Heisann godfolket. https://www.komplett.no/product/837236#technical-details Fikk nett den gratis av bror min.Men har et par mangler. Lagring(SSD): Hvilken type skal jeg ha? Trenger ikke mer en 250GB. Så lenge den er raskere en snurredisk så er det godt nok!Strømkabel, hvor får jeg kjøpt det? Ellers så står det 4GB ram i den fra før. Å bruket mitt er å koble den opp til TVen, så trenger nok ikke mer, evt kjøper jeg bare en brikke på ebay elns. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Heisann godfolket. https://www.komplett.no/product/837236#technical-details Fikk nett den gratis av bror min. Men har et par mangler. Lagring(SSD): Hvilken type skal jeg ha? Trenger ikke mer en 250GB. Så lenge den er raskere en snurredisk så er det godt nok! Strømkabel, hvor får jeg kjøpt det? Ellers så står det 4GB ram i den fra før. Å bruket mitt er å koble den opp til TVen, så trenger nok ikke mer, evt kjøper jeg bare en brikke på ebay elns. • Internal support for M.2 SSD card (22x42, 22x60, or 22x80) https://www.amazon.com/HQRP-Adapter-NUC5i5RYK-NUC5i7RYH-NUC5i3RYK/dp/B01JP0R8UA 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Tusen takk Sjekker om jeg finner den laderen på ebay Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Tusen takk Sjekker om jeg finner den laderen på ebay Jeg trenger tilfeldigvis også en nuc psu. Hvilken bestillte du? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 BEstiller nok bare den fra amazon, ser de sender til Norge Vett du hvilken SSD jeg kan gå for? Ser ut som NUCen ikke støtter NVM eller hva det heter? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Kommer "onshore" i morgen så jeg kan åpne den å sjekke hva som står i. Tipper det er m2 over sata jall 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Blir en enkel mx500 på 250/500gb da mest sannsynlig. Var bare veldig høy pris akkurat nå, men har vel litt med den svake kronekursen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg kjøpte heller en Corsair Force MP510. Jeg vil ikke ha en Crucial SSD pga dårlig erfaring med den ene jeg har hatt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg kjøpte heller en Corsair Force MP510. Jeg vil ikke ha en Crucial SSD pga dårlig erfaring med den ene jeg har hatt Du vet at verken Corsair eller Crucial lager SSDer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå