MariusJS Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Hx1000i var ikke på lager, samt alle andre strømforsyninger det var "Salg" på. Følg med litt da. Skal jeg kjøpe SSD, blir det på 1TB eller mer. Fant ingenting annet som fristet, da lansering av Zen 2 i første kvartal neste år, så da ryker CPU / Hovedkort / Ram. O11 var en 200 lapp billigere, men med en frakt som ikke fristet. Når det gjelder GPU så er ikke RTX noe særlig å investere i, da det er snakk om en nylansering neste år, både for AMD og Nvidia. Men på en generell basis var det ikke mye på salg, da mesteparten har hatt en normalpris farlig nær tilbudsprisen. Ferdig betalte regninger i uken før og lønning på selve Black Friday. Så nei, var ikke mangel på penger. Den var på lager når jeg sjekket, så du sutrer bare fordi du var treg? Prisguide var fylt med "rekordbillig", det sier egentlig sitt. 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Den var på lager når jeg sjekket, så du sutrer bare fordi du var treg? Prisguide var fylt med "rekordbillig", det sier egentlig sitt. Når sjekket du? Var innom prisjakt og prisguide, samt butikkene tilbudet gjaldt fra fredag til i går. Hvis du må være våken til 1 på natta for å få tak i 1 av 5 på lager, så kan butikken drite og dra med "tilbudet" Så nei, jeg "sutrer" ikke for jeg noe jeg ikke var for sein til. Endret 27. november 2018 av Fantomtegningen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Nå er jeg helt lost, trenger man ikke ethernet drivere for hovedkort på windows 10? Finner ikke driverne på Asus sin side. Gjelder Maximus V Extreme Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Internett er oppskrytt. :-p Edit: Stort sett bare å bruke de ment for eldre windows versjoner. Ville ikke vært første gangen jeg måtte gjøre dette. Endret 30. november 2018 av Andrull Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Må slite med så gammelt hardware i noen måneder til, men trengte visst ikke drivere. Koblet seg rett på internett Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Win10 finner som regel helt ok drivere til det meste. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Iallfall noe så trivielt som en eldre intel lan driver Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Håper det er mindre tull med RTX kortet nå som drivere skal være reine, hadde ikke installert fresh windows på flere år Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Generelt alt av software som funker til Win 7 og i alle fall Win 8 funker med Win10. Ja de gjorde vel aldri noen store forandringer fra kjernen? Har i alle fall ikke giddet å styre med egen software der. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Har fått windows 7 drivere til å fungere på windows 10, min line6 ux2 søppel audio interface har ikke ordentlig windows 10 driver support Funket mye bedre med windows 7 driveren enn 10? Rare saker Så rart, jeg har rare stutters på musepekeren og RGB godness på tastaturet lagger når jeg har netflix åpent... Sikkert å si at min trofaste 3770k er på vei til himmelen? Eller typiske ny type teknologi symptomer på dårlige drivere Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 syntes generelt netflix yter dårlig på PC Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Sku ønska Amd og intel ga faen i strømforbruket og lagde en skikkelig chip! Hadde ikke gjort meg en skit om CPUen dro 3-4-500W bare du fikk skikkelig kraft Samme på gpu siden Endret 1. desember 2018 av sveibuen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Sku ønska Amd og intel ga faen i strømforbruket og lagde en skikkelig chip! Hadde ikke gjort meg en skit om CPUen dro 3-4-500W bare du fikk skikkelig kraft Samme på gpu siden Helt enig Sitter her med 2x1300w i hovedpc'n og det idler for å si det slik 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Sitter med kun 1000W, men hadde gjerna investert i en ekstra for skikkelig kraft Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Bryter sikkert en haug med regler, men trenger litt hjelp. Finalmouse 2016 - Classic Ergo Hvor selger de den? Finner den ikke noen plass Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Bryter sikkert en haug med regler, men trenger litt hjelp. Finalmouse 2016 - Classic Ergo Hvor selger de den? Finner den ikke noen plass maxgaming.com i følge hjemmesiden. https://www.maxgaming.com/finalmouse Endret 3. desember 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Finner den ikke er :/ vil ha 2016 Classic Ergo :O Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Noen her inne som bor i nærheten av Volda og kunne testa et skjermkort for meg før jeg sender tusenvis av kroner til en jeg ikke kjenner? Tenkte jeg skulle få selger til å sende med oppkrav også sjekke innholdet før jeg betaler på postkontoret, men det er visst ikke mulig lenger... Betaler selvfølgelig for at en person tar seg tid til det Kan gjøre det enklere du bare overfører meg alle pengene + frakt, så går jeg og henter kortet og selger det selv. Er litt blakk etter fredag. Nei men seriøst, skulle gjort hvis jeg var nærmere, kinkig situasjon det der. Jeg har tapt litt flere tusen enn jeg vil intømme på «å ta en sjangs» Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Kan gjøre det enklere du bare overfører meg alle pengene + frakt, så går jeg og henter kortet og selger det selv. Er litt blakk etter fredag. Nei men seriøst, skulle gjort hvis jeg var nærmere, kinkig situasjon det der. Jeg har tapt litt flere tusen enn jeg vil intømme på «å ta en sjangs» Kjøper aldri fra bruktmarkedet uten å kunne sjekke det ut med egne øyne lenger. "Bare" blitt svindla for en tusenlapp, altså en tusenlapp for mye. Sender aldri av gårde ting som er over 500kr før forhåndsbetaling/postoppkrav heller Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Heldigvis aldri hatt problemer med bruktmarkedet så langt. Men foretrekker å møte kjøper for begges del. Uansett også gått greit å sende ting i oppkrav, men ser ann hvem jeg selger til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå