Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg inn driver for USB-kontroller.
Skulle tro at dette var med i chipsetdriver? I såfall er det installert.

Prøv å installer de på nytt :)

Noen som vet når dette kommer? ingen priser på det noen steder..

//Blarcky

Det er akkurat annonsert, så det kan nok ta litt tid ;)
Lenke til kommentar

Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men denne tråden blir vel like god som alt annet. Da min stasjonære PC nå har stått å surret 1 år har den begynt å bråke forferdelig. Viftene bråker mer en før og en av viftene har begynt å lage ulyder til tider. Siden jeg ikke har åpnet kabinettet siden jeg bygde den tror jeg kanskje støv kan være et av problemene mine.

Jeg lurer da på hvordan man best renser/vasker en PC innvendig. Kan jeg bare fyre løs med en vanlig støvsuger der inne? Kan jeg tørke støv av komponenter med en fuktig klut?

Hva kan jeg bruke av hjelpemidler/vaskemidler/utstyr for å få PCn tilbake i god gammel form?

Lenke til kommentar
Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men denne tråden blir vel like god som alt annet. Da min stasjonære PC nå har stått å surret 1 år har den begynt å bråke forferdelig. Viftene bråker mer en før og en av viftene har begynt å lage ulyder til tider. Siden jeg ikke har åpnet kabinettet siden jeg bygde den tror jeg kanskje støv kan være et av problemene mine.

Jeg lurer da på hvordan man best renser/vasker en PC innvendig. Kan jeg bare fyre løs med en vanlig støvsuger der inne? Kan jeg tørke støv av komponenter med en fuktig klut?

Hva kan jeg bruke av hjelpemidler/vaskemidler/utstyr for å få PCn tilbake i god gammel form?

Det du skal ha er en sprayboks med trykkluft ;)

Lenke til kommentar

Okei, så løsnignen er å "dytte" bort alt av støv med luft. Får prøve å finne tak i dette. Hvor finner man slikt? Har ingen utpreget databutikk her i strøket. Elkjøp sitter vel ikke på noe slik? Mulig å finne noe sånt på butikk av typen Mekonomen kanskje?

Lenke til kommentar
Hei. Trenger eit kort med inngang for s-video eller kompositt for tilkopling til videokamera. Kortet treng pci eller pci-x1 grensesnitt mot hovedkort.

Nokon som har nokre rimelige kort å annbefale?

Mange tv-kort har sånne innganger, evt så har vel ATI VIVO denne muligheten også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...