Sadfez Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Skjer kun med den usb-enheten. Oppdatert chipset drivere, prøvd å finne driver til "pci-enhenten" den finner, men til ingen nytte. Endret 18. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Legg inn driver for USB-kontroller. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Legg inn driver for USB-kontroller. Skulle tro at dette var med i chipsetdriver? I såfall er det installert. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 W00t!Antec har kommet med nytt kabinett! Antec 900 2 (nine hundred two), Den er en krympet Antec 1200 : ) Svart inni å greier. http://www.antec.com/usa/productDetails.ph...s&id=15920# DET skal jeg ha! De har fikset det som var et av originalens store problem, hvertfall etter min mening: Støvfilter Noen som vet når dette kommer? ingen priser på det noen steder.. //Blarcky Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Legg inn driver for USB-kontroller.Skulle tro at dette var med i chipsetdriver? I såfall er det installert. Prøv å installer de på nytt Noen som vet når dette kommer? ingen priser på det noen steder.. //Blarcky Det er akkurat annonsert, så det kan nok ta litt tid Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hei. Trenger eit kort med inngang for s-video eller kompositt for tilkopling til videokamera. Kortet treng pci eller pci-x1 grensesnitt mot hovedkort. Nokon som har nokre rimelige kort å annbefale? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men denne tråden blir vel like god som alt annet. Da min stasjonære PC nå har stått å surret 1 år har den begynt å bråke forferdelig. Viftene bråker mer en før og en av viftene har begynt å lage ulyder til tider. Siden jeg ikke har åpnet kabinettet siden jeg bygde den tror jeg kanskje støv kan være et av problemene mine. Jeg lurer da på hvordan man best renser/vasker en PC innvendig. Kan jeg bare fyre løs med en vanlig støvsuger der inne? Kan jeg tørke støv av komponenter med en fuktig klut? Hva kan jeg bruke av hjelpemidler/vaskemidler/utstyr for å få PCn tilbake i god gammel form? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du skal være bra forsiktig med en støvsuger, men det funker nok fint til det verste. Men jeg ville kjøpt luft på boks og sprayet inni der, evnt. en kompressor om du har det. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men denne tråden blir vel like god som alt annet. Da min stasjonære PC nå har stått å surret 1 år har den begynt å bråke forferdelig. Viftene bråker mer en før og en av viftene har begynt å lage ulyder til tider. Siden jeg ikke har åpnet kabinettet siden jeg bygde den tror jeg kanskje støv kan være et av problemene mine.Jeg lurer da på hvordan man best renser/vasker en PC innvendig. Kan jeg bare fyre løs med en vanlig støvsuger der inne? Kan jeg tørke støv av komponenter med en fuktig klut? Hva kan jeg bruke av hjelpemidler/vaskemidler/utstyr for å få PCn tilbake i god gammel form? Det du skal ha er en sprayboks med trykkluft Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Okei, så løsnignen er å "dytte" bort alt av støv med luft. Får prøve å finne tak i dette. Hvor finner man slikt? Har ingen utpreget databutikk her i strøket. Elkjøp sitter vel ikke på noe slik? Mulig å finne noe sånt på butikk av typen Mekonomen kanskje? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Kan godt hende mekonomen har trykkluft på boks, ja Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei. Trenger eit kort med inngang for s-video eller kompositt for tilkopling til videokamera. Kortet treng pci eller pci-x1 grensesnitt mot hovedkort. Nokon som har nokre rimelige kort å annbefale? Mange tv-kort har sånne innganger, evt så har vel ATI VIVO denne muligheten også. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nytt kabinett fra Lian Li Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det der var rett og slett stygt:( Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hva kan en egentlig bruke alle brønnene til? De er jo ikke på rekke liksom... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Tror at det er mest for utseende sin skyld. Kabinettet fikk ikke akkuratt topp-scores. Man kan sikkert bruke noen av de, men ikke alle. Endret 22. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Trodde det stod i Dubai, jeg :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nytt kabinett fra Lian Li Det var horribelt stygt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 :!: Var noe jeg syns var kjent med kabinettet ja. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hva er den pinnen på toppen til ? Endret 22. januar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå