Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
W00t!

Antec har kommet med nytt kabinett!

Antec 900 2 (nine hundred two), Den er en krympet Antec 1200 : ) Svart inni å greier.

http://www.antec.com/usa/productDetails.ph...s&id=15920#

 

 

DET skal jeg ha! De har fikset det som var et av originalens store problem, hvertfall etter min mening: Støvfilter

 

Noen som vet når dette kommer? ingen priser på det noen steder..

 

//Blarcky

Lenke til kommentar

Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men denne tråden blir vel like god som alt annet. Da min stasjonære PC nå har stått å surret 1 år har den begynt å bråke forferdelig. Viftene bråker mer en før og en av viftene har begynt å lage ulyder til tider. Siden jeg ikke har åpnet kabinettet siden jeg bygde den tror jeg kanskje støv kan være et av problemene mine.

Jeg lurer da på hvordan man best renser/vasker en PC innvendig. Kan jeg bare fyre løs med en vanlig støvsuger der inne? Kan jeg tørke støv av komponenter med en fuktig klut?

Hva kan jeg bruke av hjelpemidler/vaskemidler/utstyr for å få PCn tilbake i god gammel form?

Lenke til kommentar
Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men denne tråden blir vel like god som alt annet. Da min stasjonære PC nå har stått å surret 1 år har den begynt å bråke forferdelig. Viftene bråker mer en før og en av viftene har begynt å lage ulyder til tider. Siden jeg ikke har åpnet kabinettet siden jeg bygde den tror jeg kanskje støv kan være et av problemene mine.

Jeg lurer da på hvordan man best renser/vasker en PC innvendig. Kan jeg bare fyre løs med en vanlig støvsuger der inne? Kan jeg tørke støv av komponenter med en fuktig klut?

Hva kan jeg bruke av hjelpemidler/vaskemidler/utstyr for å få PCn tilbake i god gammel form?

 

 

Det du skal ha er en sprayboks med trykkluft ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...