Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

USB C støtter bare 2 meter afaik, Apple har forøvrig slike 2 meter kabler, selges på de fleste steder som selger elektronikk, men de er skamdyre.

Aha, begrensning der altså. USB-A til USB-C blir vel i grunn det samme for min del, begrensing her også da? :p Skal brukes til hodetelefoner på PC.

Spurte vel i grunn etter USB-C, bare for å få brukt kontakten på hovedkortet til noe. Medfølgende kabel er da...naturlig nok 2 meter, takk for info om dette :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Min Silverstone Tundra TD03 døde, 5 år og to uker gammel. Pumpa durer, men jeg tror ikke den sirkulerer. Må ha en erstatter. Bestilt en TX3i som midlertidig erstatter. Finnes det noe bra på markedet? Virker som 99% er asetek/kinavare med en annen logo. Skal i et FD R5. Pris er mer kost /kvalitet enn pristak, men ikke så mange tusen helst. Skal kjøle en 4670k.

Lenke til kommentar

Håper vi kan kalle sata pwr og data kabler for døde snart nå som M.2 har fått litt fart på seg. Har så lyst til å bli kvitt molex og sata på strømforsyninger, 2 ekstra strømledninger bare for 1 pumpe og 1 HDD/SSD er så latterlig. Kan bli litt utfordrende for de med hjemmeserver/NAS, men kommer nok en løsning på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen her som har kredittkort de bruker til hardware/lignende? DNB sitt er jo nesten et must-have siden de stadig har Supertilbud på ting, men lurer på om det er noen andre kort med rare fordeler.

Tenkte plutselig at dersom jeg hadde betalt for et Windforce 2080ti hos Komplett med deres eget kredittkort ville det kostet meg ca 500kr mindre - ca 11700kr istedenfor 12200kr. Er jo ikke en enorm sum, men det er en EKWB backplate + frakt liksom.

Lenke til kommentar

Tenkte plutselig at dersom jeg hadde betalt for et Windforce 2080ti hos Komplett med deres eget kredittkort ville det kostet meg ca 500kr mindre - ca 11700kr istedenfor 12200kr. Er jo ikke en enorm sum, men det er en EKWB backplate + frakt liksom.

Hmm, hva må man binde seg til der da mon tro?

Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg splitt ny alt på komplett, type 4k gamer. Det blir jo fort 30k++ inkl skjerm osv... Vil jo være litt rabatter ute og gå der da :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Morn. Har brukt min stasjonære intel core 2 duo nå i ti år. Tenkte å gjenbruke hvertfall PSU i et nytt i3 bygg. Hva tror dere om å gjenbruke så gammel psu (1200w tror jeg) med dagens HK og komponenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...