Carl Sagan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har pressa ned på 2 mulige, altså enten på høyre siden eller venstre, vis du skjønner hva jeg mener. Prøvd å snu den? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bare nå starter ikke pc-en igjen :| Kan noen finne 2 gb med ram til dette hk'et. Funker disse? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ddr1-minne ja...de her er jo ikke så ille: http://www.memoryc.com/products/descriptio..._kit/index.html http://www.memoryc.com/computermemory/ddrr...sddr400kit.html http://www.memoryc.com/computermemory/ddrr...inumxtckit.html noen eksempler=) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vil helst ha ifra Norge Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vil helst ha ifra Norge DDR1 ram er rimelig dyrt da, jeg har en god del brikker liggende, 333 og 400mhz 2x1gb ddr400 2x512mb ddr 333 Send meg en pm om du er intr. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vil helst ha ifra Norge DDR1 ram er rimelig dyrt da, jeg har en god del brikker liggende, 333 og 400mhz 2x1gb ddr400 2x512mb ddr 333 Send meg en pm om du er intr. De passer på dette hk'et? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis det er ddr1 du skal ha så passer de Marius883 har ja=) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Litt teit at DDR1 er så mye dyrere enn DDR2 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Ikke så mye med HW og gjøre men fant dette på en nettbutikk som selger deler: Web Site Ordering available 24/7, 8 Days A Week 365 Days Per Year... Endret 17. januar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hohoho, det er godt gjort.... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Bruker fortiden usb lydkortet fra steelsound. Driveren er installert og lyden fungerer som den skal. Men, på hver oppstart av windows popper vinduet opp for veiledning til installasjon av funnet programvare. (noe i den duren) Tips til å få windows til å slutte med det jævla maset? (hvis det er noen annen løsning enn å avinstallere og installere på nytt) Endret 17. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei. Trenger eit kort med inngang for s-video eller kompositt for tilkopling til videokamera. Kortet treng pci eller pci-x1 grensesnitt mot hovedkort. Nokon som har nokre rimelige kort å annbefale? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bruker fortiden usb lydkortet fra steelsound. Driveren er installert og lyden fungerer som den skal.Men, på hver oppstart av windows popper vinduet opp for veiledning til installasjon av funnet programvare. (noe i den duren) Tips til å få windows til å slutte med det jævla maset? (hvis det er noen annen løsning enn å avinstallere og installere på nytt) start - kjør - msconfig gå til startup taben og fjern den med steelsound i navnet/plasseringen- Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 start - kjør - msconfig gå til startup taben og fjern den med steelsound i navnet/plasseringen- Den er ikke listet der. Takk anyways Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 start - kjør - msconfig gå til startup taben og fjern den med steelsound i navnet/plasseringen- Den er ikke listet der. Takk anyways Den ligger der sikkert under et navn du ikke kjenner igjen. Ikke sikkert den heter steelsound. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Nei, ser ingenting som kan være den. Er noe pci mong. Utrolig irriterende. Pci enhet funnet etc. Hvis jeg går igjennom veilederen så blir jeg fortalt at ingen oppdatering er tilgjengelig. Der etter velger jeg at den ikke skal be om å bli installert igjen. To sekunder etterpå så maser den om samme pisset. Skjønner heller ikke at den peser om pci på en usb-enhet. Endret 18. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nei, ser ingenting som kan være den. Er noe pci mong. Utrolig irriterende. Pci enhet funnet etc. Hvis jeg går igjennom veilederen så blir jeg fortalt at ingen oppdatering er tilgjengelig. Der etter velger jeg at den ikke skal be om å bli installert igjen. To sekunder etterpå så maser den om samme pisset. Skjønner heller ikke at den peser om pci på en usb-enhet. Da har det jo ingenting med Steelsound å gjøre. Finn ut hva som mangler driver, og last ned og innstaler manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå