Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker fortiden usb lydkortet fra steelsound. Driveren er installert og lyden fungerer som den skal.

Men, på hver oppstart av windows popper vinduet opp for veiledning til installasjon av funnet programvare. (noe i den duren)

Tips til å få windows til å slutte med det jævla maset?

(hvis det er noen annen løsning enn å avinstallere og installere på nytt)

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Bruker fortiden usb lydkortet fra steelsound. Driveren er installert og lyden fungerer som den skal.

Men, på hver oppstart av windows popper vinduet opp for veiledning til installasjon av funnet programvare. (noe i den duren)

Tips til å få windows til å slutte med det jævla maset?

(hvis det er noen annen løsning enn å avinstallere og installere på nytt)

start - kjør - msconfig gå til startup taben og fjern den med steelsound i navnet/plasseringen-

Lenke til kommentar

Nei, ser ingenting som kan være den. Er noe pci mong. Utrolig irriterende.

Pci enhet funnet etc. Hvis jeg går igjennom veilederen så blir jeg fortalt at ingen oppdatering er tilgjengelig. Der etter velger jeg at den ikke skal be om å bli installert igjen.

To sekunder etterpå så maser den om samme pisset. Skjønner heller ikke at den peser om pci på en usb-enhet.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Nei, ser ingenting som kan være den. Er noe pci mong. Utrolig irriterende.

Pci enhet funnet etc. Hvis jeg går igjennom veilederen så blir jeg fortalt at ingen oppdatering er tilgjengelig. Der etter velger jeg at den ikke skal be om å bli installert igjen.

To sekunder etterpå så maser den om samme pisset. Skjønner heller ikke at den peser om pci på en usb-enhet.

Da har det jo ingenting med Steelsound å gjøre. Finn ut hva som mangler driver, og last ned og innstaler manuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...